وبدونی

 

images

شرکت راد رایانه با بیش از ده سال تجربه مفید در طراحی وب سایت های شخصی، شرکتی،تجاری و فروشگاهی، سازمانی و دولتی قادر به ارائه بهترین سرویس به شما خواهد بود.

– راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی ( سایت های تجارت الکترونیک )
– راه اندازی انواع پورتال ها (مناسب برای خبرگذاریها، سازمانهای یا نهادهای دولتی، آموزشگاه ها، مدارس، آژانس های مسافرتی و هواپیمایی، مشاورین املاک و …)
– راه اندازی سایت های استاتیک و تبلیغاتی
– راه اندازی سایت های مالتی مدیا و فلش
– راه اندازی سایت های دانلود و سرگرمی

خدمات طراحی وب سایت رادرایانه هاستینگ، طیف وسیعی از کاربران و صاحبان صنایع را در بر می گیرد، از وب سایت های کوچک شخصی تا فروشگاه آنلاین، همه در حیطه تخصصی رادرایانه هاستینگ قرار می گیرند، شرکت های کوچک و بزرگ، شرکت هایی که مایل به ارائه خدمات آنلاین به کاربران خود هستند و همچنین شرکت هایی که فقط قصد اطلاع رسانی را دارند می توانند از خدمات طراحی سایت رادرایانه هاستینگ بهره مند شوند.
سرعت بالا، کیفیت و امنیت سایتهای طراحی شده تضمین شده میباشد.
تيم طراحي رادرایانه با ارائه خدماتي همچون طراحي وب سايت بصورت استاتيک و يا پويا، برنامه نويسي سيستمهاي مديريت محتواي وب سايت… آماده انجام سفارشات طراحي شما مي باشد.

لطفا” جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت توسط ایمیل یا تلفن با ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن: 09166150800

طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.
توجه داشته باشید که یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید.
شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا حرفه ای توسط طراح سایت شما طراحی شده است. وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.

از خدمات تیم راد رایانه به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

طراحی وب سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی پورتال سازمانی

طراحی وب سایت در اهواز

+نوشته شده در سه شنبه 18 اسفند 1394برچسب:,ساعت7:50توسط sara | |

 

download (3)

بالغ بر ده سال کار مستمر در زمينه ساخت و ساز و بازار مسکن تجربه اي را در اختيار ما قرار داد تا ذهنيت خود را در رابطه با فرآيند تکراري و هميشگي معاملات ملک تغيير دهيم و تلاش کنيم تا نگرش تک بعدي مشاوران و متقاضيان ملک را به فرآيند معاملات مسکن تا حدودي همگام با تغييرات تکنولوژي در ايران و سرتاسر دنيا سازگارکرده و با اجراي آن، باعث صرفه جويي در وقت و هزينه دو طرف معامله بشويم.
ايده اوليه راه اندازي سايتي مدرن در زمينه انجام معاملات ملکي و کلاً رفع نيازهاي ملک و مسکن مردم به عنوان يکي از نيازهاي اساسي مردم در سال 1392 شکل گرفت. در آن زمان سايت هاي معتبر و خوبي در بازار اينترنتي معاملات ملکي وارد شده بودند اما هيچکدام بحث مشاورين املاک و همچنين امکان نمايش عکس از واحدهاي ملکي را در حيطه ديد خود قرار نداده بودند. در سال 1393 و با بررسي و امکان سنجي کسب و کار اينترنتي شرکت مشاوره اي DPD بر آن شد تا حيطه فعاليت خود را در زمينه طراحي و راه اندازي سايتي مدرن در زمينه خريد و فروش ملک، رهن و اجاره آپارتمان،خرید ویلا در شمال،خرید خانه در تهران ،قیمت خانه ، مشارکت ساختمان و …. همچنين ارائه اخبار و دانستنيهاي به روز ملک براي مردم عزيزمان آغاز نمايد.
ما به دنبال آن هستيم تا سايت ملک بان 24 را به عنوان يک سايت مرجع براي معاملات ملکي بين هموطنان عزيزمان و مشاورين محترم املاک گنجانده و از اين طريق در فرآيند خريد و فروش ملک، رهن و اجاره، مشارکت ساختمان و … باعث صرفه جويي در وقت، هزينه و سوخت و … شود زيرا بر اين باوريم که شرايط زندگي و سرعت آن در شهرهاي بزرگ مردم را به سمت صرفه جويي در زمان و هزينه هايشان کشانده است و اين امر زمينه را براي فعاليت سايتهايي با نوآوريهايي مانند سايت ملک بان 24 باز مي کند.
ما اميدواريم که تا سال 1396 فرهنگ استفاده از سايت ملک بان 24 را در بين اقشار مختلف مردم و در شهرهاي مختلف کشورمان جا انداخته و بتوانيم خدمت کوچکي در زمينه تسهيل معاملات ملکي در کشور عزيزمان ايران و براي هموطنان خود صورت دهيم.

+نوشته شده در سه شنبه 18 اسفند 1394برچسب:,ساعت7:49توسط sara | |

 

logo

در این مطلب قصد داریم مرجع تخصصی ملک یابی را به شما عزیزان معرفی کنیم .

سایت املاک ایران  در تلاش است تا بهترین و جدیدترین راه را برای بالا بردن خرید و فروش املاک در سرتاسر کشور ارائه کند و به همین خاطراقدام به تاسیس کانال ایران زمین گردید. شما عزیزان میتوانید از طریق ارتباط با ادمین telegram.me/melkyabiسفارش ملک خود را ثبت کنید.

</font></div>
					<div class=

+نوشته شده در سه شنبه 18 اسفند 1394برچسب:,ساعت7:49توسط sara | |

 

شركت راد رايانه با بيش از ده سال تجربه مفيد در طراحي وب سايت در اهواز، شخصي، شركتي،تجاري و فروشگاهي، سازماني و دولتي قادر به ارائه بهترين سرويس به شما خواهد بود.

- راه اندازي انواع فروشگاه هاي اينترنتي ( سايت هاي تجارت الكترونيك )
- راه اندازي انواع پورتال ها (مناسب براي خبرگذاريها، سازمانهاي يا نهادهاي دولتي، آموزشگاه ها، مدارس، آژانس هاي مسافرتي و هواپيمايي، مشاورين املاك و ...)
- راه اندازي سايت هاي استاتيك و تبليغاتي
- راه اندازي سايت هاي مالتي مديا و فلش
- راه اندازي سايت هاي دانلود و سرگرمي



خدمات طراحي وب سايت رادرايانه هاستينگ، طيف وسيعي از كاربران و صاحبان صنايع را در بر مي گيرد، از وب سايت هاي كوچك شخصي تا فروشگاه آنلاين، همه در حيطه تخصصي رادرايانه هاستينگ قرار مي گيرند، شركت هاي كوچك و بزرگ، شركت هايي كه مايل به ارائه خدمات آنلاين به كاربران خود هستند و همچنين شركت هايي كه فقط قصد اطلاع رساني را دارند مي توانند از خدمات طراحي سايت رادرايانه هاستينگ بهره مند شوند.
 
مسلما عزيزاني كه در اهواز هستند ميتوانند از نزديك با مهندسان و مشاوران ما در ارتباط باشند.

 

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:36توسط sara | |

 

طراحي پورتال سازماني

پورتال اعمال زير را روي محتوا انجام مي دهد كه بايد در طراحي پورتال سازماني نيز مد نظر قرار گيرند:

1-      جمع آوري اطلاعات از منابع مختلف

2-      دسته بندي اطلاعات ، اختصاصي كردن

3-      توصيه و معرفي محتوا از طريق خود پرتال

4-      گلچين كردن مطالب براي استفاده بهتر از آن توسط كاربر

طراحي پورتال سازماني با طراحي سايت هاي خاص ديگر تفاوت هاي زيادي دارد ، در واقع وب سايت با پورتال تفاوت هايي دارد كه در زير بطور خلاصه معرفي مي شوند:

1-      پورتال يك درگاه براي ورود به يك بانك اطلاعاتي است .پرتال يك راهنما در اينترنت نيز محسوب مي شود چراكه ما را به پرتال هاي ديگر وصل مي كند .در حالي كه وب سايت حاوي مقدار زيادي اطلاعات است كه فقط بر روي آن سايت قابل دسترسي است.

2-      مطالب پورتال جنبه اطلاعات عمومي دارد چرا كه مطالب پرتال از منابع متعددي تامين مي شود براي همين هم در پرتال نرم افزارهايي براي كاوش و دسته بندي مطالب در نظر گرفته مي شود.ولي در وب سايت اولا منابع اطلاعاتي محدود است و ثانيا موضوعات داراي پراكندگي زيادي نبوده و حول يك موضوع مشخص كار مي شود.

3-      پورتال يك سيستم كاربر محور است و تمام موضوعات آن بر اساس اينكه جوابگوي نياز كاربران باشد دسته بندي مي شوند.در حالي كه وب سايت موضوع محور مي باشد.و در مورد يك موضوع خاص به كاربران سرويس دهي مي كند.

4-      اما در اينجا جنبه اقتصادي نيز مد نظر است و آن اين است كه در طراحي سايت پرتال به جنبه كسب درآمد اهميت داده مي شود در حالي در طراحي وب سايت اهميت چنداني به اين موضوع نمي شود چرا كه پرتال براي كسب در آمد طراحي مي شود در حالي كه وب سايت بيشتر براي معرفي و تبليغ طراحي مي شود.

طراحي وب سايت در اهواز

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:35توسط sara | |

در طراحي فروشگاه اينترنتي بايد به اين نكته توجه داشت كه اولا محيط گرافيكي سايت در هنگامطراحي سايت متناسب با نوع كسب و كار باشد به طور مثال اگر محصولات زنانه به فروش مي رسانيد سعي كنيد كه از رنگ بنفش روشن و صورتي استفاده بكنيد و نمونه مثال از اين قبيل كه بسيار حائز اهميت مي باشد.

صفحه ي شرح محصول و قياس كننده براي هر محصول طراحي كنيد

يكي از مزاياي فروش اينترنتي اين مي باشد كه كاربران سايت به سادگي و در اوقات فراغت خود مي توانند تمامي محصولات مشابه با خواسته ي خود را بررسي كنند اين امكان در مغازه ي اشخاص امكان پذير نمي باشد فقط از طريق سايت و طراحي فروشگاه اينترنتي اين مهم امكان پذير است فلذا شما در طراحي وب سايت بايد اين نكته را رعات فرماييد وقتي شخص وارد سايت شما مي شود بتواند تمامي نكات در اين مورد را بخواند و آن محصول را با محصول مشابه ارزيابي كند.

راهنماي مسير سايت در دستيابي به محصولات در هنگام طراحي وب سايت آسان كنيد.

لود شدن سريع ايندكس به هنگام طراحي وبسايت اعمال شود

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:35توسط sara | |

موفق ترين وب سايت ها خصوصيات مشتركي در طراحي وب سايت داشته اند كه توجه افراد را به خود جلب مي نمايند. رعايت ابن نكات ميتواند براي طراحي وب سايت كه جستجوكننده را تبديل به خريدار كند،شما را ياري دهد.
در حال حاضر وب سايت هايي وجود دارند كه با وجود طراحي بسيار ضعيف آنها ، كسب درآمد داشته  باشند. در واقع اين گروه از وب سايتها بيشتر استثنا بوده و از قوانين ذيل پيروي نمي كنند. با گذشت يك برهه زماني خاص تجربه اين امررا نشان داده كه موفق ترين وب سايت ها خصوصيات مشتركي در طراحي وب داشته اند  كه توجه افراد را به خود جلب مي نمايند.

رعايت اين نكات در طراحي وب سايت مي تواند در اين امر شما را كمك كند.

۱- سرعت در بارگذاري:
آزار دهنده ترين نكته براي كاربردر هنگام بازديد از سايت ، انتظار بيش ازحدش براي بار گزاري سايت است كه اگر اين زمان از يك حد مجاز بيشتر شود باعث آزردگي كاربر خواهد شد ، اگرچه سايت شما يكي از بزرگترين  سايت ها باشد.

۲- داشتن هويت شفاف و آشكار محتوا در وب سايت
بايد مطالب موجود در سايت به صورت شفاف و بدون ابهام بيان شود. بازديدكنندگان اين موضوع را كه متوجه نشوند مطالب سايت دربارهء چيست را نمي پسندند. اجازه ندهيد تلاش بازديدكنندگان شما براي كشف مطالب وب شما براي بدست آوردن اين كه وب شما دربارهء چه موضوعي مي باشد، تلف شود. از ابتداي طراحي وب، شفافيت و وضوح مطالب را در نظر داشته باشيد. داشتن تيتر توصيفي در صفحهء اول وب سايت روش بسيار مناسبي است براي اعلام اين كه مطالب وب شما از چه موضوعي سخن مي گويد.
همچنين انتخاب كلمات كليدي مرتبط براي صفحات به عنوان جلب توجه نگاه افراد نيز عمل مي كند. بنابراين هميشه از كلمات كليدي مرتبط با مطالب در صفحات وب خود استفاده نماييد.

۳- ساده نگه داشتن طراحي وب خود
براي جلب توجه افراد خيلي تلاش در استفاده از انواع روش هاي غيرضروري نكنيد ( آيا كسي واقعاً به فلش ويا نشانگر نياز دارد؟) تمركز خود را بر روي قابليتهاي استفاده از وب، فروش، تبديل بازديدكنندگان به خريدار و خريداران متمركز كنيد. وب سايت هايي كه طراحي ساده اي دارند نيز اين قابليت را دارند.

۴- جلب توجه با استفاده ازفضاي سفيد!
در طراحي وب خود از ايجاد شلوغي و آشفتگي مطالب بپرهيزيد.سعي در ايجاد يك وب سايت مرتب و كاربر پسند براي بازديدكنندگان و جستجوي سريع و آسان آن در وب داشته باشيد. به خاطر داشته باشيد فضاي سفيد در طراحي وب كمك زيادي به طراح مي كند. همچنين اگر وب سايت شما داراي محتواي زياد و صفحات زياد مي باشد، اضافه كردن يك كادر جستجو براي جستجوي آسان و سريع بازديدكننده ضروري مي باشد.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:35توسط sara | |

 
اگر تصميم به خريد خانه در تهران داريد لطفاً به نكات زير توجه كنيد، حسرت برآورده شدن اين آرزو را نخوريد، پيش از خريد و هنگام خريد به راهكارهاي زير توجه بفرماييد:
.
۱- قدرت خريد خود را در نظر بگيريد و در سطح فعلي خود يا پايين‌تر از سطح فعلي خود ملك و ساختمان بخريد. وقتي در سطح خود يا پايين‌تر از سطح خود خريد مي‌كنيد از قدرت مالي و چانه زني و اعتماد به نفس بيشتري برخوردار هستيد و امكان خريد به صرفه تري داريد.
.
۲- بخشي از سود هر معامله‌اي در زمان خريد، نهفته است. سعي كنيد به پايين‌ترين قيمت خانه در منطقه، خريد كنيد و هر چه بيشتر تخفيف بگيريد. سود زمان خريد را به راحتي از دست ندهيد.
.
۳- از افراد بد نام يا مسئله دار، ملك يا ساختمان نخريد. به احتمال بسيار، پس از خريد اينگونه املاك و ساختمان‌ها دچار مشكلات قانوني و قضايي و ثبتي خواهيد شد و امكان فروش چنين املاك و ساختمان‌هايي را به راحتي نخواهيد داشت.
.
۴- ملك يا ساختماني كه عملاً كاربري صنفي و كارگاهي ولي در سند كاربري مسكوني دارد را بدون دريافت مفاصا حساب مالياتي و تأمين اجتماعي و نيز مفاصا حساب شهرداري نخريد.
.
۵- به صحت و اصالت اسناد مالكيت هنگام خريد املاك و ساختمان‌ها توجه بسياري داشته باشيد.
.
۶- از انجام استعلامات لازمه قانوني از ثبت، منابع طبيعي، زمين شهري، شهرداري و… تحت هيچ شرايطي صرف نظر نكنيد و آن را به طرف مقابل نسپاريد. بهتر است اخذ اين استعلامات را يا خودتان انجام دهيد يا وكيل و نماينده مورد اعتمادتان.
.
۷- تطبيق حدود و مساحت ملك با سند مالكيت را حتماً و به دقت انجام دهيد و بازديد از ملك براي احراز عدم وجود متصرف ديگر و احراز عدم وجود معارض اعم از معارض متصرف يا معارض غير متصرف در مالكيت يا منافع ملك مورد معامله را فراموش نفرماييد.
.
۸- ملك يا ساختمان موروثي را بدون حضور وكيل يا مشاور مجرب حقوقي نخريد.
.
۹- ملك يا ساختماني كه در رهن بانك يا اشخاص ديگر است را هرگز نخريد.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:34توسط sara | |


آخرين آمارها نشان داده است كه قيمت خانه در دي‌ماه 1394 كاهش و نرخ اجاره‌بها افزايش يافته است، اما دليل آن چيست؟ برخي از مشاوران املاك در شهر تهران نظرات خود را بيان كرده‌اند.

يكي از مشاوران املاک در شرق تهران گفت: امسال در مقايسه با سال‌هاي گذشته افزايش چشم‌گيري در نرخ اجاره‌بها مشاهده نشد و تنها حدود 10 درصد در ملك‌هاي ارزنده شاهد اين افزايش بوديم، همچنين حتي در سال 1394 بازار رهن و اجاره خوبي را نيز شاهد نبوديم؛ بنابراين مي‌توانم بگويم كه امسال بدترين وضعيت بازار مسكن را پشت سر گذاشتيم، چرا كه در سال‌هاي گذشته در كنار ركود شديد در معاملات خريد و فروش مسكن، حداقل بازار رهن و اجاره آپارتمان نسبتاً خوبي را داشتيم، اما امسال وضعيت اينگونه نبود و از نظر من آمارها خيلي دقيق نيست.

او در ادامه افزود: اكنون كه بيش از نيمي از فصل زمستان را گذرانده‌ايم، مي‌توانم بگويم كه زمستان امسال بدترين زمان براي بازار مسكن بود، چرا كه ميزان معاملات مسكن حتي بسيار كمتر از ماه‌هاي گذشته بود و همان تعداد معاملاتي كه انجام شد نيز مربوط به افرادي بود كه به صورت فوري به پول احتياج داشتند، در نتيجه مجبور شدند كه ملك‌هاي خود را زير قيمت بفروشند، بنابراين در ميانگين‌هاي به دست آمده قيمت مسكن پايين آمده است.

يكي ديگر از مشاوران ايران املاک در غرب تهران بيان كرد: من با اين قضيه كه گفته مي‌شود نرخ اجاره‌ آپارتمان بالا رفته مخالف هستم، چرا كه اولاً ميزان معاملات بسيار پايين آمده، دوماً از شهريور ماه به بعد ديگر افزايشي در قيمت‌ها ديده نمي‌شود و حتي افراد حاضر هستند كه با قيمت‌هاي پايين‌تري از واقعيت ملك‌هاي خود را فروخته و حتي اجاره دهند.

او در ادامه گفت: هميشه با پايان فصل تابستان معاملات مسكن نيز كاهش مي‌يابد و به همين خاطر افرادي كه در زمستان قصد فروش ملك خود را دارند، از آنجا كه خريدار بسيار كم است، بيش از پيش بر سرقيمت‌‌ كنار مي‌آيند و حاضر مي‌شوند كه با قيمت‌هاي پايين‌تري از واقعيت معامله خود را انجام دهند، به همين خاطر در آمارها نشان داده مي‌شود كه قيمت خانه روندي نزولي پيدا كرده است.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:34توسط sara | |

 

حسام عقبائي در خصوص سامانه كدرهگيري ايران املاک و مستغلات، گفت: دريافت كدرهگيري براي مشاوران املاک الزامي است و مانند گذشته كليه اطلاعاتي كه در دفاتر مشاوران املاك انجام مي‌شود، آنها ملزم به دريافت كدرهگيري از سامانه هستند.

وي با بيان اينكه مطابق با مصوبه هيات وزيران در سال ۸۷ كليه معاملات بايد با كدرهگيري انجام شود، افزود: راي ديوان عدالت اداري ربطي به كدرهگيري مشاوران ايران املاک ندارد و مربوط به سازمان هاي دولتي است بنابراين همچنان بايد براي معاملات در بنگاه هاي املاك كدرهگيري صادر شود.

رئيس اتحاديه صنف مشاوران املاك استان تهران با اشاره به اينكه از سال ۸۷ تاكنون سامانه اطلاعات املاك به كاهش تخلفات در اين بخش كمك كرده است، اظهار داشت: اين سامانه علاوه بر اينكه به تخلفات فروش غيرقانوني املاك جلوگيري مي كند بلكه مورد استفاده دستگاه هاي برنامه ريز دولتي هم قرار ميگيرد و حتي مجلس شوراي اسلامي هم از اين سامانه بهره برداري مي كند.

عقبائي با اعلام اينكه راي ديوان عدالت اداري مربوط به نهادها و سازمان هاي دولتي است بنابراين دريافت كدرهگيري براي مشاوران املاك مانند گذشته ادامه دارد، گفت: كدرهگيري ضريب امنيت معاملات مسكن را افزايش داده و مراجعات و شكايات را در اين حوزه كاهش داده است.

همچنين در اين رابطه حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظري رئيس ديوان عدالت اداري در تازه ترين اظهارنظر اعلام كرده است كه براساس قانون، دريافت كدرهگيري نبايد اجباري باشد.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:ایران املاک,ساعت12:33توسط sara | |

اگر قصد خريد ويلا در شمال كشور در يكي از شهرهاي مد نظرتان در استان مازندران را داريد . حال چگونه شما ميتوانيد از صحت و سلامت ويلا ويا زمين و ملكي كه بنگاه و يا شركت به شما معرفي كرده در شمال باخبر شويد .

  اعتماد به مشاور و فروشنده : در اين مورد شما ميتوانيد به مشاور و يا مسئول فروش شركت اعتماد كنيد . زيرا چنانچه غشي در معامله و يا كذبي در فروش ويلا ، به خريدار ويلا ، و يا ناگفته اي در مورد ويلا و يا ملك مورد نظر در ميان باشد . مشاور و بنگاه مربوطه مسئول قانوني و جوابگوي قانوني خواهد بود . 
استعلام ملك ، ويلا فروشي ، از دوائر دولتي : در ابتداي كار مثلا ويلاي منتخب شما ، براي خريد ويلا در شمال در منطقه ي نمك آبرود از توابع شهرستان چالوس قرار دارد .ابتدا شما از طريق شورائ محل و دهياري اقدامات لازم جهت شناخت و تشخيص سلامت ملك را مينماييد . در گام بعدي از طريق دهيار محل مربوطه نامه اي جهت معرفي شما و ملك مورد نظر به ،اداره ي اوقاف ،اداره بنياد علوي ،اداره بنياد مسكن ، اداره ي منابع طبيعي ، اداره ي ثبت و اسناد املاك شهري كه ملك در آن محدوده شهري قرار دارد .و شما ميتوانيد استعلامات و اينكه ملك شما هيچ مشكلي ندارد و يا از لحاظ سنديت ويلا دچار مشكل است باخبر شويد .
(الف) : استعلام از منابع طبيعي : در استعلامي كه خريدار ويلا از منابع طبيعي شهر و منطقه اي كه ويلاي دلخواه خود را در شمال انتخاب كرده ، در خصوص نوع كاربري ملك و زميني كه در شمال ويلا در آن احداث گرديده ميباشد . 
(ب) : استعلام از بنياد مسكن : در استعلامي كه خريدار از بنياد مسكن ميگيرد ، در خصوص اينكه آيا ملك يا ويلاي خريداري شده در بافت محل واقع گرديده يا خير .چنانچه ويلا در بافت محل احداث گرديده باشد ،ويلا براي كنتور برق و گاز و آب شهري مشكلي نخواهد داشت . و با صرف هزينه اي از طريق دهياري و شوراي محل امتيازات فوق را دريافت خواهد كرد .

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:خرید ویلا در شمال,ساعت12:32توسط sara | |

 وقتي مي‌خواهيد خانه‌اي را خريد و فروش يا اجاره كنيد، مشاوران ايران املاک از

شما  كارمزدي دريافت مي‌كنند كه اصطلاحا به آن حق‌كميسيون مي‌گويند. بسياري از مستاجران يا معامله‌گران بازار مسكن از نرخ‌هاي متفاوت و گاه سليقه‌اي كارمزد بنگاه‌داران شاكي هستند و نمي‌دانند مبناي دقيق تعيين اين نوع كارمزد چيست؟

براساس مصوبه ٧/٤/٧٩ وزارت صنعت، معدن و تجارت، كارمزد بنگاه‌هاي املاك قانونمند شد. اين مصوبه اجازه دريافت هر نوع كارمزد سليقه‌اي را از بنگاه‌داران سلب و براي آنها فرمولي تعيين كرد تا بر مبناي آن كارمزد خود را محاسبه كنند. اين فرمول براي اجاره و خريد و فروش مسكن متفاوت است و خوب است كه بدانيد معادلات آن براي هر استان و شهرستان نيز منحصربه‌فرد است. اين موضوع به آن معناست كه مثلا بنگاه‌داران شيرازي حق ندارند به اندازه تهراني‌ها كارمزد بگيرند يا مشاور املاكي كه در شهرستان كوچكتري مانند آبيك‌قزوين فعاليت مي‌كند، نمي‌تواند مبناي تعيين كارمزدهاي خود را فرمول بنگاه‌داران شهرهاي بزرگتر قرار دهد، بنابراين افرادي كه قصد دارند درساير استان‌ها و شهرهايي جز تهران، ملكي خريداري كنند يا به فروش برسانند بايد از نرخ‌هاي مصوب اتحاديه مشاوران ايران املاک شهر موردنظرشان مطلع شوند.

كافي است به پايگاه اينترنتي اتحاديه مشاوران ايران املاک همان شهرستان مراجعه كنيد يا به صورت تلفني، از آن اتحاديه ميزان حق كميسيون قانوني شهر مورد نظرتان را بپرسيد. اين موضوع تنها درباره معاملات خريد و فروش صدق مي‌كند. ميزان حق‌كميسيوني كه بايد بابت اجاره‌خانه بپردازيد، تابع فرمول كشوري است. 
 
حق‌كميسيون مصوب خريد و فروش ملك براي تهراني‌ها

١-براي معاملات ايران املاک تا ٣٠‌ميليون‌تومان: از هر طرف معامله نيم‌درصد ارزش ملك
 
٢- براي معاملات املاك بيشتر از ٣٠‌ميليون و تا ٥٠‌ميليون‌تومان:  نيم‌درصد براي ٣٠‌ميليون تومان اول + ٧٥ صدم ‌درصد براي مازاد آن. يعني اگر شما خانه‌اي خريديد كه ٣١‌ميليون‌تومان قيمت داشت، براي ٣٠‌ميليون آن نيم‌درصد + ٧٥ صدم‌درصد يك‌ميليون‌تومان باقيمانده، بايد حق كميسيون بدهيد. 
 
٣- براي معاملات املاك بيشتر از ٥٠‌ ميليون و تا ١٠٠‌ميليون‌تومان: براي ٣٠‌ميليون اول نيم‌درصد + ٧٥صدم‌درصد مازاد آن تا ٥٠‌ميليون تومان + نيم‌صدم‌درصد براي مازاد آن. با اين حساب فرمول حق‌كميسيون براي يك خانه ٥١‌ميليون‌توماني اين است نيم‌درصد براي ٣٠‌ميليون اول+ ٧٥صدم‌درصد براي ٢٠‌ميليون آن+ نيم‌درصد براي يك‌ميليون‌تومان باقيمانده
 
٤- براي معاملات املاك بيش از ١٠٠‌ميليون‌تومان: براي ١٠٠‌ميليون‌تومان آن طبق بند‌هاي ١ و ٢ و ٣ و براي مازاد آن ميزان ٢٥صدم ‌درصد به‌عنوان كارمزد از هر طرف معامله گرفته مي‌شود. 
 
حق‌كميسيون اجاره و رهن براي تمام استان‌ها

براي محاسبه حق‌كميسيون رهن و اجاره‌خانه، ارزش اجاره يك‌ماه آن خانه را درنظر مي‌گيرند و به اندازه يك‌چهارم آن حق‌كميسيون از هركدام از طرفين يعني مالك و مستاجر دريافت مي‌كنند. براي تعيين ارزش اجاره يك خانه به اين صورت عمل مي‌كنند: هر يك‌ميليون تومان رهن خانه معادل ٣٠‌هزارتومان اجاره ماهانه است. 

به اين ترتيب خانه‌اي كه با قيمت ١٠‌ميليون‌تومان رهن و ٣٠٠‌ هزارتومان اجاره ماهانه، معامله شده است ارزش اجاره‌اي معادل ٦٠٠‌ هزار تومان دارد. اگر بخواهيم يك‌چهارم ٦٠٠‌ هزارتومان اجاره را محاسبه كنيم، نرخ كارمزد بنگاه‌دار ١٥٠‌ هزارتومان مي‌شود. به اين ترتيب مالك بايد ١٥٠‌هزارتومان و مستاجر نيز به همين اندازه به بنگاه‌دار پرداخت كند. 
  
اگر خانه را خودمان پيدا كرده باشيم

اين حق‌كميسيون‌ها در شرايطي پرداخت مي‌شود كه بنگاه‌دار خانه مورد معامله را به خريدار يا مستاجر معرفي كرده باشد. در غيراين صورت آنها تنها مي‌توانند از شما كارمزد نوشتن قرارداد را دريافت كنند كه معمولا به اندازه نصف مبلغ حق‌كميسيون است.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:31توسط sara | |

 

«كليه اماكن اعم از مسكوني، تجاري، محل كسب و پيشه، اماكن آموزشي، خوابگاه هاي دانشجويي و ساختمان هاي دولتي و نظاير آن» كه پس از مهر ماه 1376، با قرارداد رسمي يا عادي اجاره داده شود، مشمول اين قانون است. قراردادي كه در دفاتر اسناد رسمي تنظيم شده و به ثبت رسيده باشد، قرارداد رسمي است. ساير قراردادها، از جمله قراردادي كه در بنگاه معاملات املاك و با استفاده از فرم هاي چاپي اتحاديه تنظيم مي شود، قرارداد عادي است. قراردادهاي عادي صرفاً در صورتي مشمول قانون سال 76 است كه اين شرايط را دارا باشد:

  1. مدت اجاره در آن قيد شده باشد.
  2. در دو نسخه تنظيم شده باشد.
  3. به امضاي موجر، مستأجر و دو نفر شاهد رسيده باشد.

تخلف از برخي شروط قرارداد، براي طرف مقابل، حق فسخ ايجاد مي كند. ولي اين حق فسخ، با توجه به زمانبر بودن رسيدگي قضايي، در بسياري از موارد براي پيشگيري از تخلف يا جبران ضرر كافي نيست. شايسته است هنگام انعقاد قرارداد براي تعهدات هر يك از طرفين ضمانت اجرايي همچون «وجه التزام» تعيين شود. وجه التزام مبلغي است كه متخلف در صورت تخلف از قرارداد بايد به طرف ديگر بپردازد.

  1. محل مورد اجاره و ملحقات آن از جمله تلفن، پاركينگ و انباري قيد شود. همچنين در صورتي كه قرارداد اجاره براي مقصود خاصي مثلاً سكونت مستأجر است، اين موضوع نيز در قرارداد ذكر شود.
  2. مدت اجاره و مال الاجاره: معمولاً قرارداد اجاره محل سكونت براي يك سال منعقد مي شود ولي اجاره براي مدت بيشتر يا كمتر منعي ندارد. 

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:30توسط sara | |