وبدونی

برند میوه نو مجموعه ای است سازمان یافته با بیش از 70 سال تجربه و تخصص در حوزه خرید ، فروش میوه ، صیفیجات و سبزیجات. این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل متخصص در زمینه میوه تره بار با اتکا بر تجربیات خود و امکانات فراوان با رویکرد نوآوری در عرضه میوه جات ، صیفیجات و سبزیجات اقدام به راه اندازی یک میوه فروشی به صورت آنلاین کرده است.
 

ادامه مطلب

+نوشته شده در یک شنبه 19 دی 1395برچسب:,ساعت16:46توسط sara | |


اینجا همون جاییه که ما رو به همدیگه رسوند
هوایه خوبش همه وقت ما رو به اینجا میکشوند
اینجا همون جاییه که ما رو به همدیگه رسوند
هوایه خوبش همه وقت ما رو به اینجا میکشوند
اینجا تمومه لحظه هاش خاطره میسازه همش
این کافی شاپ پاتوق ماست انرژی میگیریم ازش
قهوه شب بودو گل تو این فضایه بینظیر
صدایه موسیقیو ساز یه لحظه دستامو بگیر
وقتی دلم تنگ توئه میام میشینم سره جات
به یاد لحظه های خوب یه قهوه میگیرم برات
دنیا رو گشتیم منو تو اینجا شده پاتوق ما
فقط برایه منو تو فقط برای خودمون
حتی تولد تو رو اینجا گرفتیم منو تو
محاله یادمون بره هر چی که گفتیم منو تو
حتی تولد تو رو اینجا گرفتیم منو تو
محاله یادمون بره هر چی که گفتیم من و تو
اینجا همون جاییه که ما رو به همدیگه رسوند هوایه خوبش همه وقت ما رو به اینجا میکشوند
اینجا همون جاییه که ما رو به همدیگه رسوند هوایه خوبش همه وقت ما رو به اینجا میکشوند
اینجا تمومه لحظه هاش خاطره میسازه همش این کافی شاپ پاتوق ماست انرژی میگیریم ازش
قهوه شب بودو گل تو این فضایه بینظیر صدایه موسیقیو ساز یه لحظه دستامو بگیر

برای دانلود آهنگ این ترانه به سایت ما سر بزنید. در سایت اکسین موزیک دانلود آهنگ های جدید و ایرانی به روز می  شود.

 

+نوشته شده در یک شنبه 19 دی 1395برچسب:,ساعت16:45توسط sara | |

 

 

گروه مراکز زیبایی نورا(سالن اهواز) در سال 1379 و با هدف ارائه خدماتی متمایز در حوزه زیبایی برای بانوان به به عرصه وجود گذاشت و به عنوان بهترین سالن عروس اهواز معرفی شد.. این گروه با اتخاذ رویکردهای متمایز در بالا بردن کیفیت خدمات و بهره گیری از آخرین متودولوژی های مشتری مداری خیلی سریع توانست خود را به عنوان بهترین سالن اهواز مطرح نماید و در نهایت این پیشرفت به سمتی رفته که در حال حاضر نورا، شعبه دوم خود را در کلن آلمان و شعبه سوم خود (رویال دیزایر) را در اهواز افتتاح نموده است.اگر به دنبال بهترین آرایشگاه اهواز هستید به ما سر بزنید. شما بازدید کننده محترم میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به منوی شعب مراجعه نمایید. شعار سازمانی گروه مراکز زیبایی نورا، زیبایی از جنس تمایز می باشد.

 

+نوشته شده در سه شنبه 26 مرداد 1395برچسب:,ساعت14:33توسط sara | |

پیش از اسلام

 
اهواز در دوران پهلوی

اهواز در روزگار ساسانیان از شهرهای عمده خوزستان به شمار می‌رفت و از مراکز عمده صنایع نساجی خوزستان بود و یکی از کانون‌های مسیحیت در ایران، و از اسقف‌نشین‌های خوزستان محسوب می‌شد. علاوه بر این، این شهر از مراکز عمده بازرگانی بوده، و نیز به‌واسطه واقع شدن در کنار رود کارون - که قابلیت کشتی‌رانی داشته - محل مناسبی برای تجمع مال‌التجاره و دادوستد به شمار می‌رفته‌است.

دوران اسلامی و معاصر


 

 

اعراب پس از پیروزی در جنگ نهاوند پادگان‌هایی در شهرهای فتح‌شده، از جمله در اهواز ساختند. شهرهای خوزستان از جمله اهواز از نخستین پناهگاه‌های خوارج در ایران بود. در ایام خلافت علی برخی از موالی اهواز که از میزان خراج درخواستی والی آن ناخرسند بودند، به شورش خوارج پیوستند. در زمان خلافت یزید بن معاویه شهرهای خوزستان از جمله اهواز دستخوش جنگ و گریزهای خوارج با سپاهیان اموی گشت.

بهترین سالن اهواز----بهترین آرایشگاه اهواز----سالن اهواز----بهترین سالن عروس اهواز

شهراهواز در سده‌های نخستین اسلامی به‌واسطه سدی که بر کارون بسته شده بود، از بزرگ‌ترین و آبادترین شهرهای خوزستان به شمار می‌آمد. این شهر تا ۲۵۶ق/۸۷۰م شهری پررونق و آباد بود، اما در این سال اهواز به تصرف سپاهیان صاحب‌الزنج درآمد. اهواز پس از پایان فتنه زنگیان رونق و آبادانی گذشته خود را از دست داد، اما در زمان عضدالدوله دیلمی بار دیگر اهمیت پیشین خود را به‌عنوان مرکزی تجاری به دست آورد. همچنین بنا به گفته مقدسی، عضدالدوله پل هندوان را که دو بخش اهواز را به هم متصل می‌کرد و همچنین مسجد زیبایی را که در کنار آن بوده، بازسازی و مرمت نمود. شهر اهواز از پایگاه‌های عمده مذهب تشیع در ایران به شمار می‌آمد و به گفته مقدسی نیمی از مردم آنجا شیعه بودند و پیوسته میان شیعیان (مروشیان) و سنیان (فضلیان) درگیری و کشاکش وجود داشت.

اهواز تا اواخر سده ۵ق شهری آباد بود، اما از این زمان به بعد رونق خود را از دست داد، به گونه‌ای که مرکزیت خوزستان از آنجا به شوشتر منتقل شد. در سده ۶ق اهواز به شهری ویران و خالی از سکنه تبدیل شد. حافظ ابرو از آن به عنوان قصبه‌ای نام می‌برد و به اشتباه اهواز را با سوق الاربعا (چهارشنبه بازار) یکی می‌داند.

 

+نوشته شده در سه شنبه 26 مرداد 1395برچسب:,ساعت14:32توسط sara | |

بانوانی که مو های خود را رنگ، مش و یا هایلات می‌کنند پس از مدتی با موهایی خشک، شکننده و آسیب‌پذیر رو به رو می‌شوند. سوالی که در ذهن این افراد نقش می‌بنند این است که از میان خیل عظیم شامپوها و نرم‌کننده‌های موجود در بازار، کدام‌ شامپو برای موهای رنگ شده مناسب‌تر است؟
بهترین سالن اهواز----بهترین آرایشگاه اهواز----سالن اهواز----بهترین سالن عروس اهواز
حتی برخی از بانوان می‌پرسند آیا واقعا شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده تفاوتی با شامپوها و نرم‌کننده‌های عادی دارد؟

خوب است بدانید به‌طور کلی مواد اولیه شامپوها و نرم‌کننده‌ها تقریباً یکی بوده اما به‌برخی از آن‌ها موادی افزوده می‌گردد که باعث ایجاد خواص ثانویه می‌شود. در مورد شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده نیز عیناً همینطور است. واقعیت این است که شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده برتری‌هایی نسبت به شامپوهای عادی دارند.

این شامپوها بسیار ملایم اند و خاصیت چربی زدایی کمتری دارند تا موهایی که در اثر مواد شیمیایی خشک شده اند، از آن بیشتر خشک نشوند. علاوه بر این حاوی نرم کننده هم بوده اما معمولا بهتر است بعد از شامپو کردن موها، از نرم کننده های مخصوص موهای رنگ شده هم استفاده گردد. شامپوها و نرم کننده های موجود در بازار این خاصیت را دارند که رنگ مو را تثبیت کنند زیرا در این شامپوها مواد پاک کننده کمتری نسبت به سایر شامپوها وجود دارد و باعث می شوند رنگ مو دیرتر جلای خود را از دست داده یا از روی موها پاک شود.
از طرفی الکتریسیته ای که بین موهای خشک وجود دارد از بین می روند تا موها حالت وز پیدا نکرده و لخت بماند. شامپوها و نرم کننده های مخصوص موهای رنگ شده حاوی موادی هستند که تا حدی می توانند از رنگ مو و خود موها در برابر اشعه یو وی آفتاب محافظت کنند. البته از آنجا که بافت مو بافتی مرده است، تاثیر این شامپو ها فقط در ظاهر مو و تا زمانی است که از آنها استفاده میشود و اثر درمانی برای طولانی مدت ندارند. 

 

+نوشته شده در سه شنبه 26 مرداد 1395برچسب:,ساعت14:32توسط sara | |

خرید املاک ترکیه برای استفاده شخصی در ترکیه به آن حد پیچیده نیست که شما تصور می کنید.روش آن  به مراتب ساده تر از بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی است. ما در خدمت شما هستیم برای کمک در هر مرحله از انجام تشریفات. پرسنل اداری ملک یابیبرای کمک و راهنمایی در خدمت شما هستند.
محدودیت خرید ملک برای خارجی ها تنها در مناطق خاص مانند مناطق نظامی زمین های کشاورزی است

روش روتین در فرایند خریداملاک ترکیه عبارتند از

امضای قرارداد فروش
تنظیم در دو زبان مادری خریدار و ترکی

تخصیص شماره مالیاتی
نیاز برای باز کردن حساب بانکی، ثبت نام سند

افتتاح یک حساب بانکی
به اینصورت انتقال پول آسان انجام میگیردو اجازه می دهد تا شما به راحتی صورت حساب آب و برق به صورت آنلاین پرداخت کنید

اعطای وکالتنامه
در صورتی که خریدار در هنگام انتقال سند حضور نداشته باشد

ارایه مدارک به مقامات انتظامی
تشریفات برای این است که اطمینان حاصل شود که این اموال در خارج از مناطق محدود و یا نظامی است. تصویب آن در 1،5-3 ماه دریافت می شود

انتقال سند
پس از اجازه اعطاشده توسط مقامات انتظامی ، فروشنده برای انتقال سند به خریدار در اداره ثبت حاظر شده و حضور مترجم برای اعلام گواهی اجباری است

اشتراک آب و برق

مدارک مورد نیاز:
گذرنامه، کپی گذرنامه، عکس مخصوص گذرنامه.

+نوشته شده در سه شنبه 26 مرداد 1395برچسب:,ساعت14:31توسط sara | |

اقامت در هتل های کیش با ارزان ترین قیمت با تور کیش

 

ساحل کیش از کم خطرترین سواحل دنیاست. آب‌های ساحلی کیش فاقد کوسه خطرناک بوده و استفاده از آب دریا کاملا بی خطر است. لازم به یادآوری است، کوسه‌هایی که بعضا در ساحل کیش دیده می شوند از ماهی های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارند. ساحل کیش از آن نوع سواحل استثنایی است که هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده می‌باشد و امکان ورزش‌های دریایی در آن فراهم شده است.

 تور کیش شامل چه چیزهایی است؟

 تور کیش عموما شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت, اقامت در هتل , استقبال فرودگاهی , صبحانه به صورت بوفه و تخفیفات گردشگری می باشد. به صورت خاص برخی هتل ها تور را با نهار عرضه می کنند . برخی هتل ها نیز ترانسفر برگشت دارند.

چرا تور کیش به صرفه تر است؟

 زیرا در تور کیش , پرواز به صورت چارتر و هتل ها به صورت گارانتی می باشد. در صورتی که اگر به صورت جداگانه اقدام به سفر نمایید باید هتل را با نرخ آزاد خریداری نمایید و اگر بلیط از فرودگاه خریداری شود چند برابر بلیط چارتر است.

کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از طولانی ترین ساحل ها است و در دنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند

+نوشته شده در سه شنبه 26 مرداد 1395برچسب:,ساعت14:31توسط sara | |

جزیره کیش در استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه واقع شده است و در زمان های قدیم به نام قیس معروف بوده است و مساحت آن تقریبا 90 کیلومتر مربع می باشد. 
سالانه تقریبا یک میلیون نفر تور کیش را برای خود بر می گزینند و از جزیره زیبای کیش دیدن می کنند که در فصل تابستان جشنواره تابستانی کیش نیز پذیرای ده‌‏ها هزار نفر از مسافران در جزیره کیش می باشد. 
کیش یکی از برترین انتخاب ها برای سفر بوده و می تواند خاطرات زیبا و ماندگاری را برای شما به همراه داشته باشد. 
از تفریحات تور کیش می توان به ورزش های دريايی از قبیل غواصی و جت اسکی و یا ماهيگيری تفريحی و بازدید از جاهای دیدنی همچون شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی،نمايشگاه خزندگان و ... اشاره کرد. 
جزیره کیش یکی از زیبا ترین جزیره های کشور می باشد و به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی می باشد دارای توریست ها در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و همچنین کاری می باشد. این جزیره معمولا با نام مروارید خلیج در خاورمیانه و خلیج همیشگی فارس معروف است. 
ماسه های مرجانی و سواحل زیبا و آرام این جزیره که باعث بوجود آمدن چشم اندازهای زیبا در این جزیره شده است، همچنین آب های آرام و بسیار شفاف که موجب دیدن ماهی ها و موجودات زنده دیگر در آب است و ساحلی بسیار تمیز در این جزیره از موارد تعجب بر انگیز این جاذبه توریستی در کشورمان است. درختان بومی و گیاهان متنوع و تناسب 7 ماهه آب و هوا در این جزیره از دیگر ویژگی های برجسته جزیره کیش می باشد .  

+نوشته شده در سه شنبه 26 مرداد 1395برچسب:,ساعت14:30توسط sara | |

باید دستان تان دور از صورت تان باشد!
آیا می دانید دست های تان کجا هستند؟ اگر جزو آدم هایی هستید که عادت دارند مرتب دست خود را به صورت بزنند باید تلاش کنید این عادت را ترک کنید. دستان تان را از صورت خود دور نگه دارید و برای این کار تمرین کنید. یادتان باشد شما در طول روز به وسایل متعددی دست می زنید که هر کدام می توانند منبعی از جرم و باکتری باشند. دقیقا به همین دلیل است که باید دستان تان را از صورت خود دور نگه دارید؛ مگر اینکه مرتب آنها را با صابون بشویید.
بهترین سالن اهواز----بهترین آرایشگاه اهواز----سالن اهواز----بهترین سالن عروس اهواز

نکته: اگر عادت دارید هنگام خواب روی دست های خود بخوابید؛ یعنی دست تان زیر سرتان باشد و بعد دقیقا همان نقاطی از پوست که با دست شما در تماس بوده پر از آکنه شده است باید تلاش کنید تا به هر ترتیبی این عادت را ترک کنید.

نباید: از پارچه های زبر استفاده کنید
وقتی صورت تان پر از آکنه است، بعد از شست وشوی صورت ترجیحا برای خشک کردن پوست از دستمال کاغذی استفاده کنید. از حوله های زبر بپرهیزید و سراغ حوله هایی نرم و لطیف بروید و در ضمن حوله دست و صورت خود را از بقیه جدا کنید.
به گفته بهترین آرایشگاه اهواز:
باید: از ژل های پاک کننده استفاده کنید
ژل های پاک کننده معمولا برای پوست های چرب مناسب تر هستند چه اینکه کرم های پاک کننده عموما برای پوست های معمولی یا خشک مورد استفاده قرار می گیرند. یادتان باشد که باید این ژل ها را ابتدا روی نوک انگشتان خود بزنید و سپس خیلی آرام روی صورت بمالید. بهتر است ژل ها را دایره مانند روی نقاطی که آکنه قرار دارد، بمالید.

+نوشته شده در سه شنبه 26 مرداد 1395برچسب:,ساعت14:30توسط sara | |

 

این روز ها اکثر مردم گوشی های هوشمند دارند  و زمان زیادی در طول روز از آن استفاده می کنند. گوشی های هوشمند و اپلیکیشن فروشگاهی آن کارها را راحت کرده است، شما هم می توانید یک اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشید و روی گوشی های اندروید و iOS  مشتری ها حضور داشته باشید. اپلیکیشن فروشگاهی به فروش شما کمک می کند و اگر از آن درست استفاده کنید می تواند تبدیل به یکی از کانال های بازاریابی و فروش شما شود.

ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی برای اندروید و iOS

  1. امکان ایجاد و مدیریت محصولات با پنل مدیریت ساده و فارسی
  2. قابلیت تعریف دسته بندی ها مختلف برای محصولات متنوع
  3. امکان جستجو و فیلتر کردن محصولات بر اساس پارامتر های مختلف
  4. امکان تشکیل سبد خرید و پرداخت آنلاین با درگاه های واسطه و مستقیم بانکی
  5. امکان لایک و کامنت برای محصولات توسط کاربران
  6. امکان ارسال نوتیفیکشن به کابران به صورت تکی و گروهی
  7. مدیریت پروسه سفارش با تخمین هزینه پست و ارسال پیامک به مشتری
  8. ایجاد گالری عکس محصولات و توضیحات و امکان مدیریت و تغییر آن با پنل
  9. قابلیت فعالسازی بخش اخبار و دانستنی ها
  10. سیستم گزارش گیری حرفه ای در پنل برای نمایش آمار کاربران، محصولات، سفارش ها و …
  11. و به طور خلاصه هر آنچه که شما برای رشد فروش تان در یک اپلیکیشن فروشگاهی نیاز داشته باشید !

+نوشته شده در شنبه 16 مرداد 1395برچسب:,ساعت8:20توسط sara | |

 

زمانی که شما برای فروشگاه خود اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می کنید، به راحتی می توانید همانطور که دوست دارید مشتریانتان را با اهداف خود پیش ببرید.

برای مثال، زمانی که ساخت اپلیکیشن فروشگاهی تان به پایان رسید و آن را به مشتریان خود ارائه کردید، باید به دنبال این باشید که بهترین عملکرد و بهترین استراتژی های فروش داشته باشید.

ماهیت اپلیکیشن فروشگاهی به طور خود کار چنین است که کاربران را برای خرید چند قلم جنس، و یا حتی خرید های بعدی ترغیب می کند. علت آن این است که تمامی محصولات پیش روی مشتری است، و این ابزار، همچون فروشگاه واقعی، برای خریدار محدودیت زا نیست. چه بسا وقتی وارد یک فروشگاه می شویم، دوست داریم به تمام بخش های فروشگاه سر بزنیم. نمونه ی کاملا واقعی ان، فروشگاهی است که در نزدیکی محل زندگی ما وجود دارد. این فروشگاه یک کتاب فروشی بزرگ است که حدود 3000 کتاب در آن برای فروش قرار گرفته است. کتاب ها برای فردی کتاب خوان مثل من بسیار هیجان انگیز اند اما متاسفانه امکان دیدن از تمام کتاب ها وجود ندارد. در چنین موقعی اگر چنین فروشگاهی اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایلی فروشگاه خود نماید بیش از هر چیزی می تواند به فروش هایش کمک کند.

بنابراین اینکه مشتری می تواند تمام محصولات یک فروشگاه را به طور یکجا و به طور کامل در هر زمان از شبانه روز مشاهده کند، یکی از مزایای بزرگ طراحی نرم افزار فروشگاهی موبایلی به شمار می آید.

 

در چنین شرایطی مشتری محصولات را به طور کامل میبینید و از میان آن ها تمام چیزهایی را که نیاز دارد شناسایی می کند و چه بسیار همان موقع آن ها را سفارش خواهد داد.

کمبود وقت، عدم اعتماد فروشنده ها به مشتری برای وارسی تمام محصولات به طور آفلاین، کمبود مکان برای نمایش تمام محصولات، عدم زمان کافی برای رسیدگی فروشنده برای توضیح پیرامون تمام محصولات برای مشتری ها، رسیدگی همزمان به امور فروشگاه و پاسخ دهی به مشتریان و ... همه از جمله اموری است که مانع فروش بیشتر در فروشگاه های سنتی است در صورتی که یک فروشگاه با طراحی و تولیداپلیکیشن فروشگاهی موبایلی به راحتی می تواند این محدودیت و موانع را رفع کند و مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کند.

 

+نوشته شده در شنبه 16 مرداد 1395برچسب:,ساعت8:20توسط sara | |

اپلیکیشن فروشگاهی

thVCIQJWV1

هنگامی که شما تصمیم به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی  می گیرید در اصل یک مقر فروشگاهی موبایلی طراحی میکنید. پس از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی  و ارائه آن به مشتریان نوبت  استفاده از استراتژی های برای عملکرد فروشتان از طریق اپلیکیشن بهتر شود.

+نوشته شده در شنبه 16 مرداد 1395برچسب:,ساعت8:19توسط sara | |

 

داشتن يك ويلاي خوب و خريد ويلا در شمال, يكي از ايده آل هاي مهم مردم ايران است. اين مهم در ساليان اخير با توجه به خيلي از مسائل و مشكلات پيش آمده در زندگي شهري بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است. اما بايد توجه داشت كه تنها داشتن پول كلان نيل به اين ايده آل را فراهم نمي كند چرا كه هر جا پاي يك پول كلان  در ميان باشد موانع متعددي اين اتفاق را تهديد مي كند. چه بسا در برخي موارد اين موانع و مشكلات روياي خريد ويلا در شمال را تحت تاثير گذاشته و خاطره ي بدي در ذهن هم وطنان عزيز باقي گذاشته است.

حال با اين توضيح كوتاه, در ادامه اين پست و در پست هاي آتي سعي مي شود به نكات مهم در زمينه خريد ويلا در شمال اشاره شود تا با آگاهي نسبتا مناسب اقدام به خريد ويلا در شمال كنيد:


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:30توسط sara | |

براساس ابلاغيه جديد اتحاديه مشاوران ايران املاک، اجاره آپارتمان به مجردها توسط مشاوران ايران املاك كنترل خواهد شد.

 

بنابراين گزارش، بنگاه‌هاي مسكن از امروز موظف هستند قبل از تنظيم قرارداد اجاره اپارتمان براي متقاضيان مجرد، علت اجاره‌نشيني آنها را با رويت مدارك مستند مبني بر اشتغال به تحصيل در دانشگاه يا كارت اشتغال به كار يا جواز كسب، جويا شوند و در صورت تاييد، براي اين گروه از مستاجران فرم مخصوص «مستاجران مجرد» پر كنند. همچنين عواقب غيرواقعي بودن مدارك مستاجران مجرد برعهده مسوول آژانس املاك خواهد بود.

گواهي دانشجويي يا اشتغال به كار براي اجاره آپارتمان الزامي است

اجاره آپارتمان مسكوني به متقاضيان مجرد از اين به بعد براساس ضوابط جديدي كه براي بنگاه‌هاي مسكن تدوين شده، انجام مي‌شود.

مشاوران ايران املاک از ديروز موظف شدند قبل از تنظيم قرارداد اجاره، بعد خانوار متقاضي را براساس كارت ملي و شناسنامه مشخص كنند و در صورت مجرد بودن مستاجر او را مكلف به تكميل فرم مخصوص مستاجران مجرد كنند.

در اين فرم بايد محل قبلي سكونت فرد مجرد، سوابق شغلي، مشخصات منزل پدري و همچنين مشخصات همراهان احتمالي مستاجر قيد شود ضمن اينكه مشاور املاك موظف است بعد از تنظيم فرم مخصوص مستاجر مجرد، اصل مدارك شخصي فرد را رويت كند.

به گزارش دنياي‌اقتصاد براساس ضوابط جديد، پيش‌شرط اجاره آپارتمان به مجردها ارائه مدرك مستند از طرف فرد مجرد مبني بر علت تصميم به زندگي مجردي است به طوري‌كه بنگاه‌هاي مسكن بايد يكي از مدارك شامل اشتغال به تحصيل در دانشگاه، اشتغال به كار، كارت محل كار يا جواز كسب را از فرد مجرد دريافت و آن را با مهر بنگاه تاييد كنند. اين مدارك مي‌تواند علت اجاره‌آپارتمان مجردي متقاضيان را روشن كند.

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:30توسط sara | |

در تهران طي سال ۱۳۸۵ يك جهش قيمتي دوره يي مسكن رخ داد. اين جهش از شدت قابل توجهي برخوردار شد به طوري كه بسياري از سياست ها و نظرات را معطوف خود كرد. قيمت خانه همواره از نوسانات و تغييرات متغيرهاي مختلف در جامعه تاثير مي پذيرد.  از جمله مهم ترين نتايج، مشخص كردن روند پلكاني قيمت خانه، اثر نقدينگي بر افزايش قيمت و برابري كلي افزايش قيمت خانه در طول زمان با ساير قيمت ها است.

براي تحليل بازار مسكن لازم است به سه ويژگي عمده و ساختاري اين بازار اشاره كنيم. اين سه ويژگي عبارتند از؛ 
۱) رشد پلكاني قيمت خانه
۲) وجود نوسانات ادواري شديد در توليد مسكن. 
۳) سهم بالا در سبد هزينه خانوار. 

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:28توسط sara | |

خانه خوب كجاست؟

اگر قصد خريد خانه در تهران را داريد، احتمالا اولين نكته‌هايي كه به آنها توجه مي‌كنيد، قيمت خانه و نقشه منزل است.  به جز اين معيارها بايد معيار ديگري را هم جدي بگيريد: سلامت. بله، بايد خانه‌تان را از نظر شاخص‌هاي سلامت هم بسنجيد. 


اسكلت خانه‌تان بتني است يا آهني؟

شايد مهم‌ترين عامل در انتخاب و خريد خانه در تهران ، مقاوم بودن ساختمان در برابر زلزله باشد. به طور كلي، اسكلت بتني بيشتر از اسكلت آهني در برابر زلزله مقاوم است. در سازه‌هاي فولادي، نوع اتصالات و نيز مهاربندي خيلي اهميت دارد. اما در سازه‌هاي بتني، چيزي كه مهم است، نوع بتن مصرفي و تعداد و قطر ميل‌گردهاي استفاده‌شده در آن است. اگر بتوانيم طي زمان ساخته‌شدن ساختمان از يك كارشناس قابل اعتماد مشورت بگيريم و اين اطلاعات را به دست آوريم، راحت‌تر مي‌توانيم ساختماني مقاوم انتخاب كنيم. اما اگر نتوانستيم از چنين مشاوري بهره بگيريم، بايد همين سوالات را از مالك ساختمان بپرسيم و پاسخ‌هاي او را با يك كارشناس خبره در ميان بگذاريم. نكته‌اي كه خودمان هم مي‌توانيم از لحاظ پايداري ساختمان در برابر زلزله كنترل كنيم، ابعاد ستون‌ها در طبقات مختلف و پاركينگ است كه آيا اصلا با توجه به تعداد طبقات و بار وارد شده از طرف آنها، اين ستون‌ها جوابگو هستند يا خير؟

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:28توسط sara | |

كرمان تا به آنجاست كه تمناي هيچ مسافري را با هر مقدار توان مالي و نوع تفكر و انديشه ، بي جواب نمي گذارد . خوراكي هايي چون پسته ، قاووت ، كماچ سهن ، سمنو ، كلمپه و امثال آن با بهايي نه چندان گران نيز از سوغاتي هاي اين استان به شمار مي روند . علاوه بر اين اهل هنر مي توانند از انواع پته ، قالي ، گليم ، شيريكي پيچ ، كارهاي قلمزني زيبا ، ظروف مسي جالب و امثال آن بهره ببرند . در جوار اين مقوله هاي متنوع ، بايد از داروها و گياهان دارويي چون زيره ، حنا ، سدر و كتيرا نام برد .
حنا : حنا از جمله سوغات كرمان است كه معمولاً به عنوان دارو و رنگ مورد استفاده قرار مي گيرد . نرماشير يكي از نواحي مهم توليد حنا در ايران است .
پسته : از جمله سوغات كرمان است كه از ديدگاهي ديگر ، به عنوان يكي از محصولات ارزشمند كشاورزي ، پشتوانه اقتصاد استان و كشور به شمار مي رود . رفسنجان رتبه اول توليد و صادرات پسته ايران را دارد . انواع پسته كرمان عبارتند از : اوحدي ، فندقي ، كله قوجي يا احمد آقايي ، سبز پسته ، سفيد پسته ، شستي واحدي، بادامي ، كدويي ، كرماني ، رباطي ، راوري ، قرمز ، ممتاز ، ابراهيمي ، اكبري ، اميري ، پاكزاد و اسامي ديگر .
زيره : يكي ديگر از سوغات كرمان است كه با كاربردهاي مختلف معروفيت خاصي در ايران دارد .
كتيرا : اين صمغ گياهي كه به زبان انگليسي ناميده مي شود ، گونه هاي مختلفي دارد كه به صورت درختچه يا گياهان علفي چند ساله در ايران به طور كلي آنها را گون مي نامند . در متون طب سنتي اين گياهان با نام هاي عربي «محلب العقاب» و «اصابع الغروس» معرفي شده اند .
انواع شيريني ها : انواع شيريني هاي سنتي كرمان شامل كلمپه ، كماچ سهن ، خرمابريز ، شيريني خانگي پر ريز و نان چرخي ، حاج بادام و پسته و نارگيل ، سوهان زرندي ، پفك ، قطاب ، رنگينك و برشتوك است .
قوتو (قاووت): براي تهيه قوتو دانه گياهان زيادي مانند : سياه دانه ، خرفه ، قهوه ، كنف ، جو ، بذر كتان ، موردانه ، هل باد ، و ... را كمي برشته و با شكر مخلوط و سپس آسياب نموده و بدين ترتيب پودر قهوه اي رنگي بدست مي آيد و همانطور كه از نامش بر مي آيد ، بسيار مقوي مي باشد . انواع ديگر آن پسته اي ، نارگ
غذاهاي محلي : استان كرمان همانند ساير استان هاي ايران ؛ از انواع غذاهاي سنتي و خوش طعم برخوردار است كه برخي از آن‌ها در مناسبت‌هاي ويژه و تعداد بسياري نيز به شكل عادي در طي سال تهيه مي‌شود . حليم بادنجان معروف ترين و مهم ترين غذاي استان كرمان است . انواع آش چون : آش آماج ، آش شلغم ، آش شولي ، آش جو (به طريقه كرماني) ، آش مخلوط ، آش كدو ، توكي ، گندم شيري ، كاكل كنف شادانه ، خوراك لب لبو ، قاتق تخمه ، قاتق ، زير جوش ، كشك گردو ، كشك يونجه ، سردوش ، اشكنه ، كشك كدو ، ماست ، كشك سيب ، كورماست ، آب بنه يا سيراب بنه ، كله جوش ، آب گرمو ، بزقورمه ، كشك و بادنجان ، حليم بادنجان ، نان پز ، كاچي ، كماچ سحن ، قاتق شير ، نان چرب و شيرين و چنگ مال از جمله غذاهاي محلي استان كرمان و البته سوغات كرمان است. 

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:27توسط sara | |

download

قيمت خانه

جعفر قرائتي ستوده در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه افزايش قيمت مصالح ساختماني بر بازار داخلي مسكن نبايد اثرگذار باشد گفت: در حال حاضر قيمت خانه هاي كلنگي و زمين كه ارتباطي با مصالح ساختمان ندارد، رشد چند برابري داشته است.

وي ادامه داد: بازار خريد و فروش مسكن در حال حاضر به دليل افزايش بي رويه قيمت ها راكد شده است

افزايش قيمت خانه هاي كلنگي

دبير انجمن صنفي توليدكنندگان و فناوران صنعتي ساختمان با بيان اينكه بازار اجاره بها در طي چند ماه اخير با افزايش قيمت خانه رو به رو شده است افزود: بازار اجاره مسكن به دليل نياز جامعه افزايش بي رويه داشته است.

قرائتي ستوده در ادامه اظهار داشت: بسياري از پروژه هاي عظيم ساختماني به دليل افزايش قيمت مصالح ساختماني تعطيل شدند و همين امر اين بازار را آرام كرده است.

وي با اشاره به اينكه بسياري از مواد اوليه توليد داخل هستند، افزود: افزايش قيمت هزينه حمل و نقل، افزايش قيمت سوخت و حامل هاي انرژي زمينه را براي افزايش قيمت مصالح ساختماني فراهم كرده است كه در نهايت موجب افزايش قيمت خانه مي شود.

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:26توسط sara | |

images (7)

تحولات قيمت خانه

در اسفندماه سال 1394، متوسط قيمت يك متر مربع زيربناي واحد مسكوني معامله شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملكي در تهران 42.1 ميليون ريال بود كه نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتيب 7.5و 3.9 درصد افزايش نشان مي‌دهد. بيشترين رشد متوسط قيمت در اين ماه نسبت به ماه مشابه سال قبل به منطقه 11 (معادل 5.2درصد) و بيشترين كاهش قيمت خانه به منطقه 10 (معادل 2.6) درصد تعلق دارد.
در اسفندماه سال 1394 از ميان مناطق 22 گانه شهرداري تهران، بيشترين متوسط قيمت يك متر مربع زيربناي مسكوني معامله شده معادل 82.7ميليون ريال به منطقه 1 و كمترين آن با 21.4ميليون ريال به منطقه 18 تعلق داشته است.
همچنين در سال 1394، تعداد معاملات آپارتمان‌هاي مسكوني شهر تهران به 154.7هزار واحد مسكوني بالغ شد كه در مقايسه با سال قبل 10.3درصد كاهش نشان مي‌دهد. در اين سال متوسط قيمت يك متر مربع بناي واحد مسكوني معامله شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملكي در شهر تهران 38.9ميليون ريال بوده كه نسبت به سال قبل با كاهش 0.8درصدي مواجه بوده است.

تحولات اجاره بهاي مسكن

در اسفندماه سال 1394 شاخص كرايه مسكن اجاري در شهر تهران و در كل مناطق شهري نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتيب 9.8و 11.1 درصد رشد نشان مي‌دهد. ماهيت قراردادهاي اجاره آپارتمان كه غالبا يك ساله تنظيم مي‌گردند و نيز اثرپذيري شاخص اجاره بهاي مسكن از سياستهاي كنترل و مهار تورم، سبب رشد متناسب اجاره بها با تحولات نرخ تورم در كشور شده است. خاطرنشان مي‌نمايد سهم هزينه مسكن (اجاره بهاي مسكن اعم از شخصي و غيرشخصي) در محاسبات شاخص كل بهاي كالاها و خدمات مصرفي (بر اساس سال پايه 100=1390) معادل 4.28درصد است.
بررسي تحولات قيمت خانه و حجم معاملات بازار مسكن شهر تهران در اسفندماه سال 1394 نسبت به ماه مشابه سال قبل حاكي از كاهش تعداد معاملات به ميزان 8.5 درصد و افزايش متوسط قيمت خانه،خريد و فروش واحدهاي مسكوني به ميزان3.9 درصد است. در مجموع حجم معاملات و متوسط قيمت يك متر مربع واحد مسكوني در سال 1394 به ترتيب 154.7هزار واحد مسكوني و 38.9ميليون ريال بود كه نسبت به سال قبل از آن به ترتيب به ميزان 10.3و 0.8 درصد كاهش نشان مي‌دهد. مع‌الوصف با توجه به چشم‌انداز بهبود فضاي اقتصاد كلان و نيز اقدامات مناسب انجام شده توسط نظام بانكي در كمك به تسهيل اعتباري بخش مسكن، بهبود عملكرد اين بخش هم در سمت تقاضا و هم در سمت عرضه در سال 1395 دور از انتظار نمي‌باشد.
بررسي تحولات بازار اجاره آپارتمان در اسفندماه سال 1394 نيز مويد تغيير متناسب اجاره بها با تحولات تورم است به طوري كه شاخص كرايه مسكن اجاري در شهر تهران و در كل مناطق شهري نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتيب 9.8 و 11.1 درصد رشد نشان مي‌دهد. همچنين متوسط رشد شاخص مذكور در شهر تهران و كل مناطق شهري طي سال 1394 به ترتيب معادل 11 و 12.5 درصد بود.

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:25توسط sara | |

 
تعاريف و مسائل كلي:اگربخوام به طور ساده براتون توضيح بدم بايد بگم كه گوشي موبايل داراي يك ايپرام (EEPROM) كه به صورت يك آي سي فلش است ميباشد كه در حقيقت حكم هارد گوشي را دارد وكليه اطلاعات گوشي از قبيل فريمور و تنظيمات و غيره روي آن ذخيره ميشود.
فريمور(Firmware) هم ميتوان گفت كه حكم سيستم عامل يا همان ويندوز گوشي را دارد. ارتقاي فريمور در اكثر گوشي ها در حالت عادي به صورت نرم افزاري وجود دارد يعني اينكه بهراحتي گوشي را به مد اپديت مي بريد و از طريق پورت سريال يا USB فريمور خود را بايك ورژن بالاتر ارتقا ميدهيد.اما در صورتي كه خود فريمور شما حالا به هر دليلي آسيب ديده باشد يا گوشي باز به هر دليلي روشن نشود و يا نتواند كار عادي خود راانجام دهد ديگر قادر به نوشيتن روي ايپرام از طريق خود فريمور نيستيد و بايد بهصورت سخت افزاري روي ايپرام فايل فلش را بريزد.
چگونه گوشي ها فلش ميشوند؟به وسيله باكس ها كه از طريق يك درگاه (در مدل هاي خيلي قديمي درگاه هاي سريال و درمدل هاي معمول فعلي بازار از طريق USB) با كامپيوتر مرتبط هستند. نرم افزار خاصباكس فايل فلش را در اختيار باكس قرار مي دهد و آدرس دهي هاي مربوطه را هم انجام ميدهد.

باكس يه دستگاهي كوچك هستبا كلي كابل كه به همه گوشي ها ميخوره !
اين دستگاه ميتونه همهكا با گوشي بكنه !
مثلا قفل اون رو باز كنه ، ورژن اون رو عوض كنه !
و وقتي كه گوشي هنگ ميكنه فقط با اين دستگاه ميتونيداون رو درست كنيد !
اسم يكي از اونها ufs3 هست !

باكس وسيله كه به عنوان رابط كامپيوتر به فايل هاي حفاظت شده گوشي امكان دسترسي ميده و به وسيله اون ميشه فايل هاي اصلي رو جايگزين فايل هاي اسيب ديده گوشي كرد 

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:25توسط sara | |


كرمان شهر معروف ترين سوغاتي هاست. قالي كرمان، زيره كرمان، عرقيات كرمان و سوزن دوزي هاي ظريف كرمان... اين ها سرشناس ترين سوغات كرمان هستند كه با قدمت تاريخي خود شما را به دنياي فرهنگ و هنر دعوا مي كند.

در كرمان از زمان صفويان قالي بافي رواج داشته. بنابراين بي دليل نيست كه قالي هاي كرمان، از تمام دنيا خريدار دارند. حالا بيشتر قالي هاي اين استان به خارج از كشور صادر مي شوند و بازار خوبي در اروپا و امريكا دارند.

در سيرجان قاليچه‌هايي خواهيد ديد كه به آنها افشاري گفته مي شود. اين قاليچه‌ها توسط ايل افشار كه به كرمان كوچ كرده‌اند بافته مي‌شود. نقشه و طرز بافت آنها وجه مشتركي با قاليچه هاي مردم آذربايجان دارد.

پته‌دوزي هم يكي ديگر از هنرهاي و سوغات كرمان است كه از دوخت ريس‌هاي پشمي رنگين روي شال زمينه در طرح‌هاي زيبايي چون بوته، سرو و ترنج پديد مي‌آيد و منظره‌اي بديع از گل و بوته‌هاي رنگين به دست مي آيد. يكي از نمونه‌هاي بسيار زيباي پته روپوش مقبره شاه نعمت‌الله ولي است كه در سال 1285 بافته شده است. اين اثر نتيجه 2 سال كار مداوم 16 زن پته‌دوز كرماني بر پارچه‌اي به طول 355 سانتي‌متر و عرض 210 سانتي‌متر است.

اما به جز اين ها، سوغات كرمان با خوراكي هاي منحصر به فردش كه شايد مرغوب ترين نمونه هاي هر خوراكي باشند، معروف است. با پسته رفسنجان، قاووت و كماج، سمنو و كلمپه و خرماي بم، با عرق نسترن و بيدمشك و زيره... كرمان حتي گياهان دارويي زيادي را هم به عنوان سوغات كرمان معرفي مي كند. گياهاني مثل زيره، حنا، سدر و كتيرا.

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:24توسط sara | |


كرمان پهناورترين استان ايران است. استان كرمان  در جنوب شرقي ايران قرار گرفته جمعيت اين استان در سال ۱۳۹۰ و براساس آمار مركز آمار ايران برابر با ۲٫۹۳۸٫۹۸۸ نفر بوده‌است و مركز آن كلانشهر كرمان است. كرمان با در بر گرفتن بيش از ۱۱ درصد از وسعت ايران يكي از پهناورترين استان هاي ايران مي‌باشد. كرمان نهمين استان پرجمعيت كشور محسوب مي شود. كرمان از استان‌هاي مهم و تاريخي كشور به حساب مي‌آيد. استان كرمان مركز جنوبشرق كشور است و به نوعي مرجع صنعتي، فرهنگي، سياسي، كشاورزي دانشگاهي-علمي، مذهبي و ساير شاخص‌ها در ميان استان‌هاي منطقه جنوب شرق كشور است. استان كرمان همچنين بيش از ۶۶۰ اثرملي ثبت شده دارد و از استان‌هاي تاريخي ايران است. استان كرمان سه اثر ثبت شده در ميراث جهاني يونسكو دارد.

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:24توسط sara | |

 

پرفكت ماني يك حساب اينترنتي جهاني و يك بانك اينترنتي است. اين بانك داراي زبان فارسي است نيز هست و كار با آن بسيار آسان است. اين بانك داراي سه نوع حساب طلا و دلار و يورو است. كه در اينجا حساب دلار بيشتر مورد استفاده ي ما است. پرفكت ماني (PerfectMoney) در سال 2007 شروع به كار كرد و در پاناما به ثبت رسيده است.

واحد پولي آن بر حسب دلار آمريكا (USD) ، يورو (Euro) و گرم طلا (GoldGrams) مي باشد.

كارمزد انتقال از يك حساب به حساب ديگر، 0.5% (حداقل 0.01$) مي باشد كه از فرستنده كم مي شود

پرفكت ماني به هيچ عنوان ايران را تحريم نكرده است و رسما اعلام كرده با كاربران ايراني كار ميكند.

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:23توسط sara | |

قله كمال مستقلي كه ازين پس دنياي تجارت الكترونيكي را مي پوشاند توسط موسسه مالي ايده آل معرفي خواهد شد – پرفكت ماني كه هدف رساندن معاملات بر روي اينترنت را در سطح مطلوب دارا مي باشد.

اساس ظهور پرفكت ماني تجربه گروهي از موسسان كمپاني مركب از متخصصان در بخش بانكداري، گروه مشاوران حقوقي تضمين شده، اقتصاد دانان و تيمي ازبرنامه نويسان شايسته در صنعت سرمايه داري الكترونيكي در سطح پوياي بنيادي بود. با تحليل طريقي كه بشر از آغاز اولين ساخت سكه پول تا بنگاه هاي مالي امروز در اينترنت عبور كرده بود، پرفكت ماني فراتر رفن – ما به جهان يك وسيله پرداختي مناسب و ايده آل در هر مكاني از سياره بوسيله هر كاربري ارائه كرده ايم. تحقق تخميني هزينه يك چنين مقوله اقتصادي را مطالعه كرده اند و به جهان يك سيستم پرداختي جديد را عرضه كرده است كه همه پيشرفت ها و عاليترين دستيابي هاي اقتصاد دانان و فن شناسان جهان در زمينه هاي پول الكترونيكي را به هم پيوست داده است. عينا اين اصل در آفرينش پرفكت ماني پيروي شده است. تحقيقات بيشماري ثابت كرده است كه ما در تركيب فرايند امنيتي چند سطحي با سادگي و راحتي استفاده از سيستم به موفقيت رسيده ايم. يك وقتي كه ما پيش از اين در آيندۀ تجارت الكترونيكي نگاه كرده بوديم و پرفكت ماني را در آنجا ديديم...
با استفاده از سيستم پرفكت ماني، مشتري داراي ابزار راحت و استفادۀ آسان براي انجام پرداخت هاي پي 2 پي و پي 2 بي مي باشد. پرداخت براي كالاها يا خدمات در اينترنت براي مشتري پي ام تبديل به يك عملكرد ساده مي شود ازآنجاييكه زمان سپري شده در اين عملكردبه سختي به 1 ثانيه متجاوز مي شود. هم اكنون تبديل نوت هاي بانكي واقعي و يا مجازي به پرفكت ماني مشكلي نمي باشد. 

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:23توسط sara | |

براي خريد يا اجاره آپارتمان خوب، چه ويژگي هايي را درنظر مي گيريد؟ حداقل پنج گام براي اين انتخاب، اساسي است: اهميت سبك زندگي، مساحت فضاهاي موردنياز، نسبت مشاعات ساختمان به مساحت كل آپارتمان، كيفيت ساختمان و كيفيت اجزاي آن.
 
به گزارش ConsBank، وب سايت ساختمان هاي مارك دار، در مطلبي با عنوان «نكاتي كه از خريد ملك نمي دانيم» گام هاي مهم براي خريد يا انتخاب يك آپارتمان را به زبان ساده تشريح كرده است.
 
بر اساس اين گزارش، اين مطلبي صرفا براي خريداران آپارتمان و يا اجاره آپارتمان يا ملك مسكوني نوساز نيست، وقتي عميق تر به موضوع بيانديشيم كه ساختمان يك سرمايه ملي است، حاصل تفكر ، خلاقيت ، زمان و سرمايه است معتقد مي شويم كه همگي با هم به موضوع فكر كنيم كه چگونه مي توانيم با تغيير رفتار انتخاب آپارتمان خوب به حفظ بهتر اين سرمايه ملي كمك كنيم.

+نوشته شده در جمعه 27 فروردين 1395برچسب:,ساعت9:21توسط sara | |

 

images

شرکت راد رایانه با بیش از ده سال تجربه مفید در طراحی وب سایت های شخصی، شرکتی،تجاری و فروشگاهی، سازمانی و دولتی قادر به ارائه بهترین سرویس به شما خواهد بود.

– راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی ( سایت های تجارت الکترونیک )
– راه اندازی انواع پورتال ها (مناسب برای خبرگذاریها، سازمانهای یا نهادهای دولتی، آموزشگاه ها، مدارس، آژانس های مسافرتی و هواپیمایی، مشاورین املاک و …)
– راه اندازی سایت های استاتیک و تبلیغاتی
– راه اندازی سایت های مالتی مدیا و فلش
– راه اندازی سایت های دانلود و سرگرمی

خدمات طراحی وب سایت رادرایانه هاستینگ، طیف وسیعی از کاربران و صاحبان صنایع را در بر می گیرد، از وب سایت های کوچک شخصی تا فروشگاه آنلاین، همه در حیطه تخصصی رادرایانه هاستینگ قرار می گیرند، شرکت های کوچک و بزرگ، شرکت هایی که مایل به ارائه خدمات آنلاین به کاربران خود هستند و همچنین شرکت هایی که فقط قصد اطلاع رسانی را دارند می توانند از خدمات طراحی سایت رادرایانه هاستینگ بهره مند شوند.
سرعت بالا، کیفیت و امنیت سایتهای طراحی شده تضمین شده میباشد.
تيم طراحي رادرایانه با ارائه خدماتي همچون طراحي وب سايت بصورت استاتيک و يا پويا، برنامه نويسي سيستمهاي مديريت محتواي وب سايت… آماده انجام سفارشات طراحي شما مي باشد.

لطفا” جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت توسط ایمیل یا تلفن با ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن: 09166150800

طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.
توجه داشته باشید که یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید.
شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا حرفه ای توسط طراح سایت شما طراحی شده است. وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.

از خدمات تیم راد رایانه به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

طراحی وب سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی پورتال سازمانی

طراحی وب سایت در اهواز

+نوشته شده در سه شنبه 18 اسفند 1394برچسب:,ساعت7:50توسط sara | |

 

download (3)

بالغ بر ده سال کار مستمر در زمينه ساخت و ساز و بازار مسکن تجربه اي را در اختيار ما قرار داد تا ذهنيت خود را در رابطه با فرآيند تکراري و هميشگي معاملات ملک تغيير دهيم و تلاش کنيم تا نگرش تک بعدي مشاوران و متقاضيان ملک را به فرآيند معاملات مسکن تا حدودي همگام با تغييرات تکنولوژي در ايران و سرتاسر دنيا سازگارکرده و با اجراي آن، باعث صرفه جويي در وقت و هزينه دو طرف معامله بشويم.
ايده اوليه راه اندازي سايتي مدرن در زمينه انجام معاملات ملکي و کلاً رفع نيازهاي ملک و مسکن مردم به عنوان يکي از نيازهاي اساسي مردم در سال 1392 شکل گرفت. در آن زمان سايت هاي معتبر و خوبي در بازار اينترنتي معاملات ملکي وارد شده بودند اما هيچکدام بحث مشاورين املاک و همچنين امکان نمايش عکس از واحدهاي ملکي را در حيطه ديد خود قرار نداده بودند. در سال 1393 و با بررسي و امکان سنجي کسب و کار اينترنتي شرکت مشاوره اي DPD بر آن شد تا حيطه فعاليت خود را در زمينه طراحي و راه اندازي سايتي مدرن در زمينه خريد و فروش ملک، رهن و اجاره آپارتمان،خرید ویلا در شمال،خرید خانه در تهران ،قیمت خانه ، مشارکت ساختمان و …. همچنين ارائه اخبار و دانستنيهاي به روز ملک براي مردم عزيزمان آغاز نمايد.
ما به دنبال آن هستيم تا سايت ملک بان 24 را به عنوان يک سايت مرجع براي معاملات ملکي بين هموطنان عزيزمان و مشاورين محترم املاک گنجانده و از اين طريق در فرآيند خريد و فروش ملک، رهن و اجاره، مشارکت ساختمان و … باعث صرفه جويي در وقت، هزينه و سوخت و … شود زيرا بر اين باوريم که شرايط زندگي و سرعت آن در شهرهاي بزرگ مردم را به سمت صرفه جويي در زمان و هزينه هايشان کشانده است و اين امر زمينه را براي فعاليت سايتهايي با نوآوريهايي مانند سايت ملک بان 24 باز مي کند.
ما اميدواريم که تا سال 1396 فرهنگ استفاده از سايت ملک بان 24 را در بين اقشار مختلف مردم و در شهرهاي مختلف کشورمان جا انداخته و بتوانيم خدمت کوچکي در زمينه تسهيل معاملات ملکي در کشور عزيزمان ايران و براي هموطنان خود صورت دهيم.

+نوشته شده در سه شنبه 18 اسفند 1394برچسب:,ساعت7:49توسط sara | |

 

logo

در این مطلب قصد داریم مرجع تخصصی ملک یابی را به شما عزیزان معرفی کنیم .

سایت املاک ایران  در تلاش است تا بهترین و جدیدترین راه را برای بالا بردن خرید و فروش املاک در سرتاسر کشور ارائه کند و به همین خاطراقدام به تاسیس کانال ایران زمین گردید. شما عزیزان میتوانید از طریق ارتباط با ادمین telegram.me/melkyabiسفارش ملک خود را ثبت کنید.

</font></div>
					<div class=

+نوشته شده در سه شنبه 18 اسفند 1394برچسب:,ساعت7:49توسط sara | |

 

شركت راد رايانه با بيش از ده سال تجربه مفيد در طراحي وب سايت در اهواز، شخصي، شركتي،تجاري و فروشگاهي، سازماني و دولتي قادر به ارائه بهترين سرويس به شما خواهد بود.

- راه اندازي انواع فروشگاه هاي اينترنتي ( سايت هاي تجارت الكترونيك )
- راه اندازي انواع پورتال ها (مناسب براي خبرگذاريها، سازمانهاي يا نهادهاي دولتي، آموزشگاه ها، مدارس، آژانس هاي مسافرتي و هواپيمايي، مشاورين املاك و ...)
- راه اندازي سايت هاي استاتيك و تبليغاتي
- راه اندازي سايت هاي مالتي مديا و فلش
- راه اندازي سايت هاي دانلود و سرگرمي



خدمات طراحي وب سايت رادرايانه هاستينگ، طيف وسيعي از كاربران و صاحبان صنايع را در بر مي گيرد، از وب سايت هاي كوچك شخصي تا فروشگاه آنلاين، همه در حيطه تخصصي رادرايانه هاستينگ قرار مي گيرند، شركت هاي كوچك و بزرگ، شركت هايي كه مايل به ارائه خدمات آنلاين به كاربران خود هستند و همچنين شركت هايي كه فقط قصد اطلاع رساني را دارند مي توانند از خدمات طراحي سايت رادرايانه هاستينگ بهره مند شوند.
 
مسلما عزيزاني كه در اهواز هستند ميتوانند از نزديك با مهندسان و مشاوران ما در ارتباط باشند.

 

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:36توسط sara | |

 

طراحي پورتال سازماني

پورتال اعمال زير را روي محتوا انجام مي دهد كه بايد در طراحي پورتال سازماني نيز مد نظر قرار گيرند:

1-      جمع آوري اطلاعات از منابع مختلف

2-      دسته بندي اطلاعات ، اختصاصي كردن

3-      توصيه و معرفي محتوا از طريق خود پرتال

4-      گلچين كردن مطالب براي استفاده بهتر از آن توسط كاربر

طراحي پورتال سازماني با طراحي سايت هاي خاص ديگر تفاوت هاي زيادي دارد ، در واقع وب سايت با پورتال تفاوت هايي دارد كه در زير بطور خلاصه معرفي مي شوند:

1-      پورتال يك درگاه براي ورود به يك بانك اطلاعاتي است .پرتال يك راهنما در اينترنت نيز محسوب مي شود چراكه ما را به پرتال هاي ديگر وصل مي كند .در حالي كه وب سايت حاوي مقدار زيادي اطلاعات است كه فقط بر روي آن سايت قابل دسترسي است.

2-      مطالب پورتال جنبه اطلاعات عمومي دارد چرا كه مطالب پرتال از منابع متعددي تامين مي شود براي همين هم در پرتال نرم افزارهايي براي كاوش و دسته بندي مطالب در نظر گرفته مي شود.ولي در وب سايت اولا منابع اطلاعاتي محدود است و ثانيا موضوعات داراي پراكندگي زيادي نبوده و حول يك موضوع مشخص كار مي شود.

3-      پورتال يك سيستم كاربر محور است و تمام موضوعات آن بر اساس اينكه جوابگوي نياز كاربران باشد دسته بندي مي شوند.در حالي كه وب سايت موضوع محور مي باشد.و در مورد يك موضوع خاص به كاربران سرويس دهي مي كند.

4-      اما در اينجا جنبه اقتصادي نيز مد نظر است و آن اين است كه در طراحي سايت پرتال به جنبه كسب درآمد اهميت داده مي شود در حالي در طراحي وب سايت اهميت چنداني به اين موضوع نمي شود چرا كه پرتال براي كسب در آمد طراحي مي شود در حالي كه وب سايت بيشتر براي معرفي و تبليغ طراحي مي شود.

طراحي وب سايت در اهواز

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:35توسط sara | |

در طراحي فروشگاه اينترنتي بايد به اين نكته توجه داشت كه اولا محيط گرافيكي سايت در هنگامطراحي سايت متناسب با نوع كسب و كار باشد به طور مثال اگر محصولات زنانه به فروش مي رسانيد سعي كنيد كه از رنگ بنفش روشن و صورتي استفاده بكنيد و نمونه مثال از اين قبيل كه بسيار حائز اهميت مي باشد.

صفحه ي شرح محصول و قياس كننده براي هر محصول طراحي كنيد

يكي از مزاياي فروش اينترنتي اين مي باشد كه كاربران سايت به سادگي و در اوقات فراغت خود مي توانند تمامي محصولات مشابه با خواسته ي خود را بررسي كنند اين امكان در مغازه ي اشخاص امكان پذير نمي باشد فقط از طريق سايت و طراحي فروشگاه اينترنتي اين مهم امكان پذير است فلذا شما در طراحي وب سايت بايد اين نكته را رعات فرماييد وقتي شخص وارد سايت شما مي شود بتواند تمامي نكات در اين مورد را بخواند و آن محصول را با محصول مشابه ارزيابي كند.

راهنماي مسير سايت در دستيابي به محصولات در هنگام طراحي وب سايت آسان كنيد.

لود شدن سريع ايندكس به هنگام طراحي وبسايت اعمال شود

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:35توسط sara | |

موفق ترين وب سايت ها خصوصيات مشتركي در طراحي وب سايت داشته اند كه توجه افراد را به خود جلب مي نمايند. رعايت ابن نكات ميتواند براي طراحي وب سايت كه جستجوكننده را تبديل به خريدار كند،شما را ياري دهد.
در حال حاضر وب سايت هايي وجود دارند كه با وجود طراحي بسيار ضعيف آنها ، كسب درآمد داشته  باشند. در واقع اين گروه از وب سايتها بيشتر استثنا بوده و از قوانين ذيل پيروي نمي كنند. با گذشت يك برهه زماني خاص تجربه اين امررا نشان داده كه موفق ترين وب سايت ها خصوصيات مشتركي در طراحي وب داشته اند  كه توجه افراد را به خود جلب مي نمايند.

رعايت اين نكات در طراحي وب سايت مي تواند در اين امر شما را كمك كند.

۱- سرعت در بارگذاري:
آزار دهنده ترين نكته براي كاربردر هنگام بازديد از سايت ، انتظار بيش ازحدش براي بار گزاري سايت است كه اگر اين زمان از يك حد مجاز بيشتر شود باعث آزردگي كاربر خواهد شد ، اگرچه سايت شما يكي از بزرگترين  سايت ها باشد.

۲- داشتن هويت شفاف و آشكار محتوا در وب سايت
بايد مطالب موجود در سايت به صورت شفاف و بدون ابهام بيان شود. بازديدكنندگان اين موضوع را كه متوجه نشوند مطالب سايت دربارهء چيست را نمي پسندند. اجازه ندهيد تلاش بازديدكنندگان شما براي كشف مطالب وب شما براي بدست آوردن اين كه وب شما دربارهء چه موضوعي مي باشد، تلف شود. از ابتداي طراحي وب، شفافيت و وضوح مطالب را در نظر داشته باشيد. داشتن تيتر توصيفي در صفحهء اول وب سايت روش بسيار مناسبي است براي اعلام اين كه مطالب وب شما از چه موضوعي سخن مي گويد.
همچنين انتخاب كلمات كليدي مرتبط براي صفحات به عنوان جلب توجه نگاه افراد نيز عمل مي كند. بنابراين هميشه از كلمات كليدي مرتبط با مطالب در صفحات وب خود استفاده نماييد.

۳- ساده نگه داشتن طراحي وب خود
براي جلب توجه افراد خيلي تلاش در استفاده از انواع روش هاي غيرضروري نكنيد ( آيا كسي واقعاً به فلش ويا نشانگر نياز دارد؟) تمركز خود را بر روي قابليتهاي استفاده از وب، فروش، تبديل بازديدكنندگان به خريدار و خريداران متمركز كنيد. وب سايت هايي كه طراحي ساده اي دارند نيز اين قابليت را دارند.

۴- جلب توجه با استفاده ازفضاي سفيد!
در طراحي وب خود از ايجاد شلوغي و آشفتگي مطالب بپرهيزيد.سعي در ايجاد يك وب سايت مرتب و كاربر پسند براي بازديدكنندگان و جستجوي سريع و آسان آن در وب داشته باشيد. به خاطر داشته باشيد فضاي سفيد در طراحي وب كمك زيادي به طراح مي كند. همچنين اگر وب سايت شما داراي محتواي زياد و صفحات زياد مي باشد، اضافه كردن يك كادر جستجو براي جستجوي آسان و سريع بازديدكننده ضروري مي باشد.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:35توسط sara | |

 
اگر تصميم به خريد خانه در تهران داريد لطفاً به نكات زير توجه كنيد، حسرت برآورده شدن اين آرزو را نخوريد، پيش از خريد و هنگام خريد به راهكارهاي زير توجه بفرماييد:
.
۱- قدرت خريد خود را در نظر بگيريد و در سطح فعلي خود يا پايين‌تر از سطح فعلي خود ملك و ساختمان بخريد. وقتي در سطح خود يا پايين‌تر از سطح خود خريد مي‌كنيد از قدرت مالي و چانه زني و اعتماد به نفس بيشتري برخوردار هستيد و امكان خريد به صرفه تري داريد.
.
۲- بخشي از سود هر معامله‌اي در زمان خريد، نهفته است. سعي كنيد به پايين‌ترين قيمت خانه در منطقه، خريد كنيد و هر چه بيشتر تخفيف بگيريد. سود زمان خريد را به راحتي از دست ندهيد.
.
۳- از افراد بد نام يا مسئله دار، ملك يا ساختمان نخريد. به احتمال بسيار، پس از خريد اينگونه املاك و ساختمان‌ها دچار مشكلات قانوني و قضايي و ثبتي خواهيد شد و امكان فروش چنين املاك و ساختمان‌هايي را به راحتي نخواهيد داشت.
.
۴- ملك يا ساختماني كه عملاً كاربري صنفي و كارگاهي ولي در سند كاربري مسكوني دارد را بدون دريافت مفاصا حساب مالياتي و تأمين اجتماعي و نيز مفاصا حساب شهرداري نخريد.
.
۵- به صحت و اصالت اسناد مالكيت هنگام خريد املاك و ساختمان‌ها توجه بسياري داشته باشيد.
.
۶- از انجام استعلامات لازمه قانوني از ثبت، منابع طبيعي، زمين شهري، شهرداري و… تحت هيچ شرايطي صرف نظر نكنيد و آن را به طرف مقابل نسپاريد. بهتر است اخذ اين استعلامات را يا خودتان انجام دهيد يا وكيل و نماينده مورد اعتمادتان.
.
۷- تطبيق حدود و مساحت ملك با سند مالكيت را حتماً و به دقت انجام دهيد و بازديد از ملك براي احراز عدم وجود متصرف ديگر و احراز عدم وجود معارض اعم از معارض متصرف يا معارض غير متصرف در مالكيت يا منافع ملك مورد معامله را فراموش نفرماييد.
.
۸- ملك يا ساختمان موروثي را بدون حضور وكيل يا مشاور مجرب حقوقي نخريد.
.
۹- ملك يا ساختماني كه در رهن بانك يا اشخاص ديگر است را هرگز نخريد.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:34توسط sara | |


آخرين آمارها نشان داده است كه قيمت خانه در دي‌ماه 1394 كاهش و نرخ اجاره‌بها افزايش يافته است، اما دليل آن چيست؟ برخي از مشاوران املاك در شهر تهران نظرات خود را بيان كرده‌اند.

يكي از مشاوران املاک در شرق تهران گفت: امسال در مقايسه با سال‌هاي گذشته افزايش چشم‌گيري در نرخ اجاره‌بها مشاهده نشد و تنها حدود 10 درصد در ملك‌هاي ارزنده شاهد اين افزايش بوديم، همچنين حتي در سال 1394 بازار رهن و اجاره خوبي را نيز شاهد نبوديم؛ بنابراين مي‌توانم بگويم كه امسال بدترين وضعيت بازار مسكن را پشت سر گذاشتيم، چرا كه در سال‌هاي گذشته در كنار ركود شديد در معاملات خريد و فروش مسكن، حداقل بازار رهن و اجاره آپارتمان نسبتاً خوبي را داشتيم، اما امسال وضعيت اينگونه نبود و از نظر من آمارها خيلي دقيق نيست.

او در ادامه افزود: اكنون كه بيش از نيمي از فصل زمستان را گذرانده‌ايم، مي‌توانم بگويم كه زمستان امسال بدترين زمان براي بازار مسكن بود، چرا كه ميزان معاملات مسكن حتي بسيار كمتر از ماه‌هاي گذشته بود و همان تعداد معاملاتي كه انجام شد نيز مربوط به افرادي بود كه به صورت فوري به پول احتياج داشتند، در نتيجه مجبور شدند كه ملك‌هاي خود را زير قيمت بفروشند، بنابراين در ميانگين‌هاي به دست آمده قيمت مسكن پايين آمده است.

يكي ديگر از مشاوران ايران املاک در غرب تهران بيان كرد: من با اين قضيه كه گفته مي‌شود نرخ اجاره‌ آپارتمان بالا رفته مخالف هستم، چرا كه اولاً ميزان معاملات بسيار پايين آمده، دوماً از شهريور ماه به بعد ديگر افزايشي در قيمت‌ها ديده نمي‌شود و حتي افراد حاضر هستند كه با قيمت‌هاي پايين‌تري از واقعيت ملك‌هاي خود را فروخته و حتي اجاره دهند.

او در ادامه گفت: هميشه با پايان فصل تابستان معاملات مسكن نيز كاهش مي‌يابد و به همين خاطر افرادي كه در زمستان قصد فروش ملك خود را دارند، از آنجا كه خريدار بسيار كم است، بيش از پيش بر سرقيمت‌‌ كنار مي‌آيند و حاضر مي‌شوند كه با قيمت‌هاي پايين‌تري از واقعيت معامله خود را انجام دهند، به همين خاطر در آمارها نشان داده مي‌شود كه قيمت خانه روندي نزولي پيدا كرده است.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:34توسط sara | |

 

حسام عقبائي در خصوص سامانه كدرهگيري ايران املاک و مستغلات، گفت: دريافت كدرهگيري براي مشاوران املاک الزامي است و مانند گذشته كليه اطلاعاتي كه در دفاتر مشاوران املاك انجام مي‌شود، آنها ملزم به دريافت كدرهگيري از سامانه هستند.

وي با بيان اينكه مطابق با مصوبه هيات وزيران در سال ۸۷ كليه معاملات بايد با كدرهگيري انجام شود، افزود: راي ديوان عدالت اداري ربطي به كدرهگيري مشاوران ايران املاک ندارد و مربوط به سازمان هاي دولتي است بنابراين همچنان بايد براي معاملات در بنگاه هاي املاك كدرهگيري صادر شود.

رئيس اتحاديه صنف مشاوران املاك استان تهران با اشاره به اينكه از سال ۸۷ تاكنون سامانه اطلاعات املاك به كاهش تخلفات در اين بخش كمك كرده است، اظهار داشت: اين سامانه علاوه بر اينكه به تخلفات فروش غيرقانوني املاك جلوگيري مي كند بلكه مورد استفاده دستگاه هاي برنامه ريز دولتي هم قرار ميگيرد و حتي مجلس شوراي اسلامي هم از اين سامانه بهره برداري مي كند.

عقبائي با اعلام اينكه راي ديوان عدالت اداري مربوط به نهادها و سازمان هاي دولتي است بنابراين دريافت كدرهگيري براي مشاوران املاك مانند گذشته ادامه دارد، گفت: كدرهگيري ضريب امنيت معاملات مسكن را افزايش داده و مراجعات و شكايات را در اين حوزه كاهش داده است.

همچنين در اين رابطه حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظري رئيس ديوان عدالت اداري در تازه ترين اظهارنظر اعلام كرده است كه براساس قانون، دريافت كدرهگيري نبايد اجباري باشد.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:ایران املاک,ساعت12:33توسط sara | |

اگر قصد خريد ويلا در شمال كشور در يكي از شهرهاي مد نظرتان در استان مازندران را داريد . حال چگونه شما ميتوانيد از صحت و سلامت ويلا ويا زمين و ملكي كه بنگاه و يا شركت به شما معرفي كرده در شمال باخبر شويد .

  اعتماد به مشاور و فروشنده : در اين مورد شما ميتوانيد به مشاور و يا مسئول فروش شركت اعتماد كنيد . زيرا چنانچه غشي در معامله و يا كذبي در فروش ويلا ، به خريدار ويلا ، و يا ناگفته اي در مورد ويلا و يا ملك مورد نظر در ميان باشد . مشاور و بنگاه مربوطه مسئول قانوني و جوابگوي قانوني خواهد بود . 
استعلام ملك ، ويلا فروشي ، از دوائر دولتي : در ابتداي كار مثلا ويلاي منتخب شما ، براي خريد ويلا در شمال در منطقه ي نمك آبرود از توابع شهرستان چالوس قرار دارد .ابتدا شما از طريق شورائ محل و دهياري اقدامات لازم جهت شناخت و تشخيص سلامت ملك را مينماييد . در گام بعدي از طريق دهيار محل مربوطه نامه اي جهت معرفي شما و ملك مورد نظر به ،اداره ي اوقاف ،اداره بنياد علوي ،اداره بنياد مسكن ، اداره ي منابع طبيعي ، اداره ي ثبت و اسناد املاك شهري كه ملك در آن محدوده شهري قرار دارد .و شما ميتوانيد استعلامات و اينكه ملك شما هيچ مشكلي ندارد و يا از لحاظ سنديت ويلا دچار مشكل است باخبر شويد .
(الف) : استعلام از منابع طبيعي : در استعلامي كه خريدار ويلا از منابع طبيعي شهر و منطقه اي كه ويلاي دلخواه خود را در شمال انتخاب كرده ، در خصوص نوع كاربري ملك و زميني كه در شمال ويلا در آن احداث گرديده ميباشد . 
(ب) : استعلام از بنياد مسكن : در استعلامي كه خريدار از بنياد مسكن ميگيرد ، در خصوص اينكه آيا ملك يا ويلاي خريداري شده در بافت محل واقع گرديده يا خير .چنانچه ويلا در بافت محل احداث گرديده باشد ،ويلا براي كنتور برق و گاز و آب شهري مشكلي نخواهد داشت . و با صرف هزينه اي از طريق دهياري و شوراي محل امتيازات فوق را دريافت خواهد كرد .

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:خرید ویلا در شمال,ساعت12:32توسط sara | |

 وقتي مي‌خواهيد خانه‌اي را خريد و فروش يا اجاره كنيد، مشاوران ايران املاک از

شما  كارمزدي دريافت مي‌كنند كه اصطلاحا به آن حق‌كميسيون مي‌گويند. بسياري از مستاجران يا معامله‌گران بازار مسكن از نرخ‌هاي متفاوت و گاه سليقه‌اي كارمزد بنگاه‌داران شاكي هستند و نمي‌دانند مبناي دقيق تعيين اين نوع كارمزد چيست؟

براساس مصوبه ٧/٤/٧٩ وزارت صنعت، معدن و تجارت، كارمزد بنگاه‌هاي املاك قانونمند شد. اين مصوبه اجازه دريافت هر نوع كارمزد سليقه‌اي را از بنگاه‌داران سلب و براي آنها فرمولي تعيين كرد تا بر مبناي آن كارمزد خود را محاسبه كنند. اين فرمول براي اجاره و خريد و فروش مسكن متفاوت است و خوب است كه بدانيد معادلات آن براي هر استان و شهرستان نيز منحصربه‌فرد است. اين موضوع به آن معناست كه مثلا بنگاه‌داران شيرازي حق ندارند به اندازه تهراني‌ها كارمزد بگيرند يا مشاور املاكي كه در شهرستان كوچكتري مانند آبيك‌قزوين فعاليت مي‌كند، نمي‌تواند مبناي تعيين كارمزدهاي خود را فرمول بنگاه‌داران شهرهاي بزرگتر قرار دهد، بنابراين افرادي كه قصد دارند درساير استان‌ها و شهرهايي جز تهران، ملكي خريداري كنند يا به فروش برسانند بايد از نرخ‌هاي مصوب اتحاديه مشاوران ايران املاک شهر موردنظرشان مطلع شوند.

كافي است به پايگاه اينترنتي اتحاديه مشاوران ايران املاک همان شهرستان مراجعه كنيد يا به صورت تلفني، از آن اتحاديه ميزان حق كميسيون قانوني شهر مورد نظرتان را بپرسيد. اين موضوع تنها درباره معاملات خريد و فروش صدق مي‌كند. ميزان حق‌كميسيوني كه بايد بابت اجاره‌خانه بپردازيد، تابع فرمول كشوري است. 
 
حق‌كميسيون مصوب خريد و فروش ملك براي تهراني‌ها

١-براي معاملات ايران املاک تا ٣٠‌ميليون‌تومان: از هر طرف معامله نيم‌درصد ارزش ملك
 
٢- براي معاملات املاك بيشتر از ٣٠‌ميليون و تا ٥٠‌ميليون‌تومان:  نيم‌درصد براي ٣٠‌ميليون تومان اول + ٧٥ صدم ‌درصد براي مازاد آن. يعني اگر شما خانه‌اي خريديد كه ٣١‌ميليون‌تومان قيمت داشت، براي ٣٠‌ميليون آن نيم‌درصد + ٧٥ صدم‌درصد يك‌ميليون‌تومان باقيمانده، بايد حق كميسيون بدهيد. 
 
٣- براي معاملات املاك بيشتر از ٥٠‌ ميليون و تا ١٠٠‌ميليون‌تومان: براي ٣٠‌ميليون اول نيم‌درصد + ٧٥صدم‌درصد مازاد آن تا ٥٠‌ميليون تومان + نيم‌صدم‌درصد براي مازاد آن. با اين حساب فرمول حق‌كميسيون براي يك خانه ٥١‌ميليون‌توماني اين است نيم‌درصد براي ٣٠‌ميليون اول+ ٧٥صدم‌درصد براي ٢٠‌ميليون آن+ نيم‌درصد براي يك‌ميليون‌تومان باقيمانده
 
٤- براي معاملات املاك بيش از ١٠٠‌ميليون‌تومان: براي ١٠٠‌ميليون‌تومان آن طبق بند‌هاي ١ و ٢ و ٣ و براي مازاد آن ميزان ٢٥صدم ‌درصد به‌عنوان كارمزد از هر طرف معامله گرفته مي‌شود. 
 
حق‌كميسيون اجاره و رهن براي تمام استان‌ها

براي محاسبه حق‌كميسيون رهن و اجاره‌خانه، ارزش اجاره يك‌ماه آن خانه را درنظر مي‌گيرند و به اندازه يك‌چهارم آن حق‌كميسيون از هركدام از طرفين يعني مالك و مستاجر دريافت مي‌كنند. براي تعيين ارزش اجاره يك خانه به اين صورت عمل مي‌كنند: هر يك‌ميليون تومان رهن خانه معادل ٣٠‌هزارتومان اجاره ماهانه است. 

به اين ترتيب خانه‌اي كه با قيمت ١٠‌ميليون‌تومان رهن و ٣٠٠‌ هزارتومان اجاره ماهانه، معامله شده است ارزش اجاره‌اي معادل ٦٠٠‌ هزار تومان دارد. اگر بخواهيم يك‌چهارم ٦٠٠‌ هزارتومان اجاره را محاسبه كنيم، نرخ كارمزد بنگاه‌دار ١٥٠‌ هزارتومان مي‌شود. به اين ترتيب مالك بايد ١٥٠‌هزارتومان و مستاجر نيز به همين اندازه به بنگاه‌دار پرداخت كند. 
  
اگر خانه را خودمان پيدا كرده باشيم

اين حق‌كميسيون‌ها در شرايطي پرداخت مي‌شود كه بنگاه‌دار خانه مورد معامله را به خريدار يا مستاجر معرفي كرده باشد. در غيراين صورت آنها تنها مي‌توانند از شما كارمزد نوشتن قرارداد را دريافت كنند كه معمولا به اندازه نصف مبلغ حق‌كميسيون است.

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:31توسط sara | |

 

«كليه اماكن اعم از مسكوني، تجاري، محل كسب و پيشه، اماكن آموزشي، خوابگاه هاي دانشجويي و ساختمان هاي دولتي و نظاير آن» كه پس از مهر ماه 1376، با قرارداد رسمي يا عادي اجاره داده شود، مشمول اين قانون است. قراردادي كه در دفاتر اسناد رسمي تنظيم شده و به ثبت رسيده باشد، قرارداد رسمي است. ساير قراردادها، از جمله قراردادي كه در بنگاه معاملات املاك و با استفاده از فرم هاي چاپي اتحاديه تنظيم مي شود، قرارداد عادي است. قراردادهاي عادي صرفاً در صورتي مشمول قانون سال 76 است كه اين شرايط را دارا باشد:

  1. مدت اجاره در آن قيد شده باشد.
  2. در دو نسخه تنظيم شده باشد.
  3. به امضاي موجر، مستأجر و دو نفر شاهد رسيده باشد.

تخلف از برخي شروط قرارداد، براي طرف مقابل، حق فسخ ايجاد مي كند. ولي اين حق فسخ، با توجه به زمانبر بودن رسيدگي قضايي، در بسياري از موارد براي پيشگيري از تخلف يا جبران ضرر كافي نيست. شايسته است هنگام انعقاد قرارداد براي تعهدات هر يك از طرفين ضمانت اجرايي همچون «وجه التزام» تعيين شود. وجه التزام مبلغي است كه متخلف در صورت تخلف از قرارداد بايد به طرف ديگر بپردازد.

  1. محل مورد اجاره و ملحقات آن از جمله تلفن، پاركينگ و انباري قيد شود. همچنين در صورتي كه قرارداد اجاره براي مقصود خاصي مثلاً سكونت مستأجر است، اين موضوع نيز در قرارداد ذكر شود.
  2. مدت اجاره و مال الاجاره: معمولاً قرارداد اجاره محل سكونت براي يك سال منعقد مي شود ولي اجاره براي مدت بيشتر يا كمتر منعي ندارد. 

+نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,ساعت12:30توسط sara | |


يكي ساده ترين و بهترين راه كسب درآمد اينترنتي درآمد از راه كليكي است كه نياز به وقت و هزينه بسيار ناچيزي داره.

اين روش به PTC يا در واقع مخفف Paid To Click هست ، يعني پرداخت به ازاي هر كليك.

يعني اينكه شما به ازاي كليك روي يك اگهي و ديدن اون اگهي به مدت 3 الي 30 ثانيه، مبلغي پول دريافت ميكنيد .

و اما طريقه ي كار اين سايت ها چطوريه؟ اين سايت چطور كار ميكنن و كسب درآمد  ميكنن كه به ما هم پول ميدن.

قبل از توضيح اين مسئله بهتون بگم براي موفقيت و فروش يا خدمات بهتر يك سايت كه به سود بهتر و بيشتر باعث ميشه داشتن بازديدكننده بيشتر اون سايت و داشتن رتبه بهتر در جست و جو هاي موتور هاي جستجو هستش.

اين جاست كه سايت هاي PTC ارزش خودشو نشون ميده! چطوري؟

اون سايت هايي كه تازه شروع به كار كردن و ميخوان خيلي سريع به بازديد كننده بالا برسن و رتبشونو تو جستجوي ها بهبود ببخشن ميان از سايت هاي كليكي استفاده ميكنن! و كاملا هم منطقي اي كه واسه اين كارو داشتن بازديد كننده ي زياد و در نتيجه سود بيشتر بايد " پول خرج كنند"

+نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394برچسب:,ساعت14:28توسط sara | |

حرفه اي ترين تيم طراحي وب سايت در اهواز 

 

يكي از ويژگي هاي اصلي وب سايتهاي طراحي شده توسط راد رايانه توجه به استانداردهاي مورد نظر موتورهاي جستجو جهت جذب ترافيك بيشتر و افزايش فروش كسب و كارهاي اينترنتي مي باشد.

برخي از ويژگي هاي وب سايتهاي طراحي شده توسط راد رايانه

  1. رعايت استانداردهاي موتورهاي جستجو (سئو) جهت كسب ترافيك هدفمند
  2. بالا رفتن آمار فروش وب سايت به كمك ترافيك ايجاد شده توسط گوگل
  3. رعايت استانداردهاي مورد نياز جهت بالا بردن امنيت وب سايتها
  4. طراحي قالب اختصاصي و جذاب
  5. امكان توسعه وب سايتها

+نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394برچسب:,ساعت14:27توسط sara | |